Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت و گل گهر این هفته با هم دیدار می کنند.

در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های نفت آبادان و گل گهر سیرجان به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: نفت آبادان - گل گهر سیرجان
تاریخ و زمان: پنجشنبه 27 آبان 1400 ساعت 18:00
مکان: آبادان - ورزشگاه تختی
داوران: داوران: جواد رحیم‌زاده، محمدرضا منصوری، جلیل شعرانی و محمدحسین ترابیان / ناظر: ایرج نظری

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال نفت آبادان در حال حاضر با سه امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی مسابقات فوتبال ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادانی ها این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را به دلیل ابتلای علیرضا منصوریان به ویروس کرونا بدون حضور سرمربی شان استارت زدند که حاصل آن 3 شکست پیاپی بود. اما در هفته چهارم لیگ منصوریان برای اولین بار روی نیمکت تیمش نشست و آنها موفق شدند با نتیجه 2-0 در مازندران از سد نساجی بگذرند. این مسئله نشان داد که حضور سرمربی در کنار تیمش تا چه حد می تواند تاثیر گذار باشد. حال رقیب منصوریان، امیر قلعه نویی و گل گهر است که در این فصل نمایش های بسیار خوبی داشته اند.

در سوی مقابل تیم گل گهرسیرجان در حال حاضر با هشت امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. قلعه نویی و شاگردانش این فصل از مسابقات لیگ را خیلی خوب آغاز کرده اند و با توجه به سرمایه گذاری باشگاه سیرجانی و جذب بازیکنان مدنظر قلعه نویی، آنها اکنون یکی از تیم های مدعی لیگ برتر ایران به شمار می روند. گل گهر در هفته چهارم لیگ در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی دیدار کرد که در نهایت آن بازی با نتیجه مساوی 1-1 پایان یافت. گل گهر تا اینجای فصل هنوز هیچ شکستی را تجربه نکرده و قطعا قلعه نویی در تقابل با شاگرد سابق خود در تلاش خواهد بود تا سه امتیاز را از آبادان خارج کند اما خب بدون شک منصوریان نیز در تلاش برای ادامه دار بودن نتایج خوب است. این موضوع بدون شک جذابیت این مسابقه میان دو سرمربی سابق ‌استقلال را بیش از پیش خواهد کرد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! احتمال اعتراض شیخ دیاباته بابت حکم فیفا به CAS روش جالب فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال شائولین به سبک آرتورو ویدال / عکس دردسر جدید برای کیمیش؛ واکسن نزده ها به هتل های آلمان راه داده نمی شوند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد و شاید اگر من آدمی احساسی بودم هدایت صنعت نفت آبادان را در آن مقطعی که از این باشگاه پیشنهاد داشتم، قبول می‌کردم.

به گزارش ایسنا، محرم نوید کیا در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: خیلی خوشحالم که اکنون آبادان هستم زیرا قلباً آبادان را دوست دارم. اینجا برای من حس بسیار خوبی است. درباره بازی هم باید بگویم یک بازی فوق العاده مهمی است و از این جهت برای ما مهم است که اگر می‌خواهیم در جدول شرایط بهتری به دست بیاوریم باید بتوانیم بازی بسیار خوبی انجام دهیم و امتیاز کامل را کسب کنیم.


وی ادامه داد: می‌دانیم این دیدار هم برای صنعت نفت آبادان یک بازی فوق العاده حیاتی است و همین می‌تواند دردسرهای خیلی زیادی برای ما داشته باشد زیرا نفت اگر نتواند به هر دلیل نتوانند امتیازات خود را بگیرد شرایط آن برای آینده سخت‌تر می‌شود و می‌دانیم با این شرایط بازی فوق العاده سنگینی خواهیم داشت. پس باید با تمرکز بسیار بالا بازی کنیم و مراقبت کنیم تا اتفاقات خاصی در این بازی برایرما رخ ندهد و تا آنجا که می‌توانیم پیش‌بینی لازم را داشته باشیم.


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد: تا آنجا که می‌توانیم باید منضبط بازی کنیم فردا برای ما بسیار مهم است که این گونه بازی کنیم ت تا امتیاز خوبی بگیریم. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند و در کنار آن امتیاز خوبی به دست بیاوریم.


وی بیان کرد: من اصلاً اعتقادی به ساختار دفاعی ندارم یعنی بازی دفاعی را اصلاً دوست ندارم دلم می‌خواهد هم در ساختار دفاعی و هم در ساختار هجومی قوی باشیم اما اینکه صرفاً بخواهیم بازی دفاعی و ضد حمله انجام دهیم را دوست ندارم و و همانطور که می‌دانید در ۱۲ بازی که همراه با مس رفسنجان هستم از نظر آمار موقعیت سازی و گلزنی تیم خیلی خوبی بوده‌ایم و این نشان می‌دهد همیشه دلم می‌خواهد تیم ما یک فوتبال نسبتاً هجومی انجام دهد.


نویدکیا درباره غایبان فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: مهدی ترکمان مصدوم و فرشید باقری محروم است.


او در ادامه در واکنش به این سوال که آیا فوتبال خوزستان دیگر بازیکن ندارد، عنوان کرد: باید از دیدگاه‌های قدیمی مان بیرون بیاییم. اینکه صرفاً باید فوتبال بومی داشته باشیم در فوتبال حرفه‌ای کنار رفته است. یک زمانی فوتبال خوزستان به خاطر تکنیکی که در آن وجود داشت بازیکنانش بسیار مطرح بودند و یک زمانی هم که فوتبال قدرتی شد، بازیکنان تیم ملی از سمت تبریز بودند. فوتبال به بازیکنانی نیاز دارد که سرعت و استقامتشان بالا باشد و به همین دلیل الان شمالی‌ها در فوتبال ایران بسیار تاثیرگذار هستند. باید خودمان را با توجه به تغییرات سبک‌های فوتبال وفق دهیم. چون در گذشته فوتبالی داشته‌ایم به این دلیل نیست که باز هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. باید واقع بینانه به فوتبال نگاه کرد. اصفهان در فوتبال اکنون صاحب سبک است ولی بازیکنان اصفهانی خیلی تاثیرگذار نیستند و به ندرت به فوتبال می‌آیند و از آنها مراقبت می‌کنند تا به بازیکنان بزرگ تبدیل شوند. من معتقدم نباید خیلی احساساتی و اینکه صرفاً بازیکنانمان بومی باشند به فوتبال نگاه کنیم. با این دیدگاه به جایی نمی‌رسیم. 

نویدکیا گفت: در مقطعی به آبادان آمدند و با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان صحبت کردم و حتی آقای رحمانی مدیرعامل باشگاه یکی دوبار به اصفهان آمد و بسیار مصر بود که من به نفت آبادان بیایم ولی من دیدم دوستان در هیات مدیره مقابل خواسته‌های من چیز دیگری می گویند. به هر حال نیاز به یک ساختار مدیریتی و برنامه ریزی قوی است و با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد و شاید اگر من آدم احساسی بودم هدایت صنعت نفت آبادان را قبول می‌کردم. در فوتبال حواشی و دوست داشتن‌ها برای ۴ تا ۵ هفته است و تاریخ انقضا دارد. فوتبال نیاز به برنامه‌ریزی و آدم‌های قوی دارد که بتوانند به درستی برنامه‌ریزی کنند و بعد هم در مسائل فنی با تیم‌های دیگر رقابت کنیم.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت