Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@00:11:40 GMT

شیبا اینو یا دوج کوین؛ کدام یک بهتر است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۳۵۳

شیبا اینو یا دوج کوین؛ کدام یک بهتر است؟

شیبا اینو و دوج کوین دو ارز دیجیتال مشابه هستند که اخیرا در میان معامله گران محبوب شده اند. اما چالش اصلی در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب میان شیبا یا دوج کوین است؛ به همین دلیل در این مقاله به مقایسه دوج کوین و شیبا اینو پرداخته ایم.

شیبا یا دوج کوین؛ خرید کدام یک آسان تر است؟

اگر بخواهیم این دو ارز دیجیتال را از نظر نحوه خرید با هم مقایسه کنیم؛ باید بگوییم که هر دو به آسانی در دسترس هستند و خرید آن ها فرایند چندان پیچیده ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار تنها کافی است که وارد وب سایت یکی از بهترین صرافی های آنلاین ایرانی به نام اکس نوین شوید.

اکس نوین به صورت شبانه روزی خدمات مختلفی را به شما ارائه می دهد؛ در نتیجه شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکانی که هستید، اقدام به خرید شیبا یا دوج کوین کنید. در این پلتفرم همه معامله ها به صورت خودکار انجام می شوند و شما می توانید بلافاصله موجودی حساب خود را به صورت تومان برداشت کرده و یا آن را به حساب بانکی خود واریز کنید.

مقایسه دوج کوین و شیبا اینو از نظر مبانی پایه

همان طور که گفتیم شیبا و دوج کوین دارای شباهت های زیادی هستند؛ اما برخی از موارد هم در این دو ارز دیجیتال با هم متفاوت است که در زمان انتخاب باید به آن ها دقت کنید.

دوج کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا است که بر پایه بلاک چین متن باز توسعه داده شده است. در ابتدا افراد دوج کوین را تنها به عنوان یک شوخی در بازار ارزهای دیجیتال می شناختند؛ اما رفته رفته توانست جای خود را به ویژه در انجمن های خیریه باز کند و امروزه به نام ارز دیجیتال مهربان شناخته می شود. Dogecoin در واقع یک انشعاب از لایت کوین است که قیمت بسیار پایینی دارد و به صورت نامحدود عرضه می شود.

در مقابل شیبا یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم است که همین موضوع توانسته محبوبیت آن را در میان معامله گران افزایش دهد. این ارز دیجیتال امنیت بسیار بالایی دارد و به نظر می رسد که به صورت نامحدود عرضه خواهد شد؛ اما توسعه دهندگان Shiba Inu اعلام کرده اند که یک کوادریلیون از این رمز ارز را عرضه خواهند کرد. با این حال هنوز تا رسیدن به این عدد راه درازی در پیش است.

بنابراین باید گفت که پایه و اساس دو ارز دیجیتال شیبا و دوج کوین با هم تفاوت دارند؛ به همین دلیل در زمان خرید شما باید دقت کنید که آیا با اتریوم ارتباط بیشتری برقرار می کنید یا دوست دارید در یک بلاک چین مستقل کار کنید؟ این موضوع می تواند انتخاب را برای شما ساده تر کرده و کمک کند که تصمیم بهتری را برای انتخاب میان Shiba Inu و Dogecoin بگیرید.

دوج کوین یا شیبا ؛ آینده کدام یک بهتر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که هر معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال از خود می پرسد این است که آینده کدام ارز دیجیتال بهتر است؟ به عبارت بهتر شاید مهم ترین معیار در مقایسه دوج کوین و شیبا اینو این باشد کدام یک از این ارزهای دیجیتال، ارزش سرمایه شما را بالاتر خواهد برد؟

شیبا و دوج کوین هر دو از ارزهای دیجیتال محبوبی هستند که در انجمن های خیریه و محافل اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. در شیبا اینو الگوریتم از POW به POS تغییر کرده است؛ همین موضوع باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران به سمت آن روی بیاورند.

اما در مقابل دوج کوین قدیمی تر است و به همین دلیل نقدینگی بیشتری دارد. هردوی این رمز ارزها از افراد مشهور تاثیر می پذیرند؛ به همین دلیل است که ممکن است در یک زمان خاص نوسانات عجیب و غریبی را تجربه کنند. در حال حاضر می توان گفت که شیبا و دوج کوین هر دو در وضعیت خوبی قرار دارند و می توانند سرمایه گذاری خوبی برای شما رقم بزنند.

اما اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؛ پیش بینی بسیار دشواری است. هرچند توسعه دهندگان شیبا اعلام کرده اند که این ارز دیجیتال قرار است قاتل دوج کوین باشد؛ اما این ادعا را تا حدی می توان بی اساس دانست. زیرا دوج کوین قدمت بیشتری در بازار دارد و پایه و اساس قوی تری دارد. با توجه به این موارد می توان گفت که انتخاب میان این دو رمز ارز تا حد زیادی به شما بستگی دارد.

اینکه شیبا اینو یا دوج کوین را انتخاب کنید؛ وابسته به این موضوع است که با کدام استراتژی معاملاتی بهتر ارتباط برقرار می کنید. می توان گفت که هردوی این رمز ارزها دارای ساختار نسبتا ضعیفی هستند؛ اما تجربه نشان داده که سرمایه گذاران را پشیمان نکرده اند.

اصلی ترین تفاوت های شیبا و دوج کوین در چیست؟

علاوه بر مواردی که در بخش های قبل مورد بررسی قرار گرفتند؛ در زمان انتخاب شیبا اینو یا دوج کوین باید به تفاوت های دیگر آن هم توجه کنید.

دوج کوین هیچ محدودیت عرضه ای ندارد؛ اما شیبا دارای عرضه محدود است. هرچند هنوز تا به پایان رسیدن زمان عرضه Shiba مدت زیادی باقی مانده است؛ اما با توجه به روند رو به رشد بازار ارزهای دیجیتال انتظار می رود که این بازار هم خیلی زود اشباع شود. به همین دلیل احتمالا در آینده به سخت افزار قدرتمندتری برای فعالیت در بازار شیبا اینو نیاز خواهید داشت؛ اما در دوج کوین این محدودیت وجود ندارد.

علاوه بر این شیبا یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم است؛ به همین دلیل سرعت تراکنش ها در آن نسبت به دوج کوین کمتر خواهد بود. این موضوع باعث می شود که با صرف زمان مشابه، مقدار کمتری Shiba نصیب شما شود. با این حال می تواند با پروتکل های زیادی ارتباط برقرار کند و واسطه ای در معاملات آن وجود ندارد. اما دوج کوین یک رمزارز مستقل است و بلاک چین مخصوص به خود را دارد؛ به همین دلیل تحت تاثیر اتفاقاتی که برای سایر بلاک چین ها می افتد قرار نمی گیرد و در نتیجه نوسانات کمتری را تجربه خواهد کرد.

بالاخره شیبا اینو را بخریم یا دوج کوین؟

همان طور که گفتیم انتخاب میان شیبا اینو یا دوج کوین یک انتخاب دشوار است و باید عوامل زیادی را در آن در نظر گرفت. در این مقاله تلاش کردیم تا با مقایسه دوج کوین و شیبا اینو تا حدی انتخاب را برای شما ساده تر کنیم. اما در نهایت خود شما تصمیم گیرنده هستند؛ برای داشتن انتخاب بهتر می توانید از خدمات مشاوره 24 ساعته اکس نوین استفاده کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت اکس نوین، قیمت شیبا و قیمت دوج کوین را بررسی کرده و بر این اساس تصمیم بگیرید. در این پلتفرم هم امکان مشاهده قیمت لحظه ای وجود دارد و هم می توان تغییرات قیمتی را مورد بررسی قرار داد؛ در نتیجه شما می توانید با توجه به شرایط فعلی خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

کد خبر 1573878

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار ارزهای دیجیتال شیبا اینو یا دوج کوین شیبا و دوج کوین دو ارز دیجیتال همین دلیل انتخاب میان بلاک چین کدام یک رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • قلاب ؛ میثم ابراهیمی و مهدی امیری
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟