Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری عصر امروز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: در مسیر رسیدن به اهداف مجموعه از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

وی بر ضرورت تعامل بیش از پیش بین‌دستگاهی با هدف ارائه خدمت مطلوب به مردم تاکید کرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم رفع شود، تصریح کرد: مشکلات جامعه هدف را همیشه باید در نظر بگیریم و تا رضایتمندی حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول مجموعه وزارت تعاون را یک نهاد مردمی دانست و افزود: برای ایجاد اشتغال با اجرای طرح زیست بوم اشتغال در کشور و استان باید تلاش و هم افزایی ویژه ای داشته باشیم.

باقری خواستار راه اندازی کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران شد و گفت: برای طرح دولت در زمینه اشتغال را باید پیگیری ویژه ای داشته باشیم.

وی رمز موفقیت را تعامل و همدلی دانست و بیان کرد: برای حل مشکلات مردم نباید کوتاهی کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران نیز در این جلسه گفت: بیش از ۳ هزار اشتغال در روستاها با اجرای طرح های هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و تسهیلات اشتغال روستایی ایجاد شده است.

محمد رضا حاتمی با اشاره به اینکه تمرکزمان بیشتر در حوزه روستاهاست، خاطرنشان کرد: در بحث طرح هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار تا کنون ۱۰۰ روستا اعلام آمادگی کردند و تسهیلات اشتغال برای ۴۰ روستا تا کنون پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه هدف گذاری مان این است تا پایان امسال به ۱۰۰ روستا تسهیلات اشتغال پرداخت کنیم، تصریح کرد: بیشتر طرح‌های اشتغالزایی در زمینه گل و گیاه، صنایع دستی، گردشگری و... است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران ادامه داد: با توجه به شعار امسال تسهیل و تسریع در پرداخت ها را همراه با دقت سرلوحه قرار دادیم.

حاتمی از پرداخت ۷۳۷ میلیارد ریال تسهیلات برای هزار و ۲۷۱ فقره پرونده توسط این صندوق در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای شروع طرح اشتغال روستایی نیز به هزار و ۳۹۹ طرح، مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در طرح های هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و صندوق خرد محلی ۴۳۱ فقره به مبلغ ۲۸۵ میلیارد ریال پرداخت شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: علی باقری سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران اشتغالزایی مازندران سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی