Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:07:54 GMT

اشتغال جوانان مطالبه اصلی خانواده‌های خلخالی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۶۴۴

اشتغال جوانان مطالبه اصلی خانواده‌های خلخالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال اظهار کرد: در حال حاضر اشتغال جوانان مطالبه اصلی خانواده‌های خلخالی است و حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه شهرستان و اشتغال جوانان توسط فرمانداری و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مشاغل خانگی و خرد در رفع بیکاری دارای اهمیت است، افزود: سهم اشتغال شهرستان خلخال امسال به رقم ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

افزایش ۶/۵ برابری اعتبارات مشاغل خانگی استان اردبیل

بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: اعتبارات مشاغل خانگی استان اردبیل نسبت به سال گذشته از افزایش ۶/۵ برابری همراه بوده و از رقم ۵ میلیارد در سال ۱۳۹۹ به رقم ۳۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

وی با اشاره به تعهد بیش از ۱۷ هزار نفری ابلاغی از سوی وزارتخانه گفت: در استان اردبیل از اول سال تاکنون ۴۰۰۰ نفر مشغول به‌کار شده‌اند که در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد تا اشتغال به سقف تعریف‌شده برسد.

گفتنی است؛ در این جلسه سلمان ستاری به‌عنوان رئیس جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خلخال منصوب و از زحمات علیرضا باقری به‌عنوان رئیس سابق این اداره تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشاغل خانگی اشتغال مسعود یگانه سرپرست فرمانداری خلخال بهروز رحیم زاده استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان گفت: در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم؛ محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

غلامعلی نیک فهم امشب، ۱۵ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ترفیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم