Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بعد از وقفه‌ای ۱۲ – ۱۳ روزه، نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه سخت است، اما با یک بازی دوستانه مقابل پدیده تیم‌مان را جلو بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه درگیر اپیدمی سرماخوردگی بین بچه‌ها شدیم و هفت، هشت بازیکن‌مان را چند روز نداشتیم.

*صنعت نفت همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و علاوه بر بحث تاکنیکی، صاحب تکنیک هم است. در هر شرایطی ژن خوب تکنیکی بازیکنان این تیم می‌تواند گره‌گشا باشد. خوشحالیم منصوریان هم به تیمش بازگشته است و آرزو داریم زودتر این اتفاق برای تیم ما هم بیفتد و خلاء عدم حضور قلعه‌نویی روی نیمکت را نداشته باشیم.

*یونس شاکری به دلیل آسیب از ناحیه رباط صلیبی برای مدت طولانی در اختیار ما نیست. مسیح زاهدی را هم به دلیل سرماخوردگی نداریم. با این حال برای یک بازی فنی خوب و درگیرانه آماده هستیم؛ تلاش‌مان را می‌کنیم حداکثر امتیار را کسب کنیم. بیشتر بخوانید: تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر با درخشش مدافعان گلزن به استقلال و پرسپولیس و مهاجم صنعت نفت

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری هفته نوزدهم از رقابت های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، عصر امروز دوشنبه تیم صنعت مس کرمان با کسب یک پیروزی با ارزش سه هفته زودتر از پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

کد خبر 6092402

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!