Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسوولان شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان در گزارش‌های خود به نقاط ضعف و قوت حاکم بر فرهنگ شهرستان‌ها توجه داشته باشند.
وی‌با اشاره به فعالیت شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در شهرستانهای استان افزود: سیاست‌گذاری برای ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه و حاکم کردن امور دینی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکونام به مطالبه و توقع بالای مردم از شورای فرهنگ عمومی اشاره و تصریح کرد: اعضای شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها فعال‌تر باشند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و لزوم گرامی‌داشت این هفته یادآور شد: بسیج به‌ عنوان یک شجره طیبه در جمهوری اسلامی شکل گرفته است و باید فرهنگ بسیج، بسیجی و ارزش‌های بسیج تقویت و پُررنگ شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی مردم در بسیج نقش‌آفرین هستند و باید در حفظ، ارتقا و تقویت فرهنگ بسیجی کوشا باشند.
وی با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: توجه به مساله کتاب و ترویج کتاب‌خوانی باید به‌طور خاص در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
نکونام تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در تمامی شهرستان‌ها فعال باشد و با استفاده از ظرفیت و پشتوانه قانونی، مصوبات قانونی خود را اجرایی کند.
وی افزود: با کمک ائمه جمعه، ریش‌سفیدان، بزرگان و معتمدان محلی برای رفع رسم‌های اشتباه و اصلاح آن اقدام و در این راستا از ظرفیت‌های مردمی بهره‌گیری شود.
استاندار و نایب‌رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان دستور کار مشخص و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی و اقدام شود.
اقبال عباسی تصریح کرد: برای ساخت مسجد و تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی به‌خصوص در حاشیه زاینده‌رود از ردیف‌های ملی اختصاص می‌یابد.
به گزارش ایرنا، در این نشست از تعدادی فعالان شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری محمدعلی نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری فرهنگ عمومی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی

فتاح کرمی اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، لرستان، بوشهر، مازندران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: اتحاد اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اشتغالزایی، تعامل فرهنگی و گسترش شبکه فروش صنایع دستی و سوغات استان ها، کشف استعداد‌های خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

کرمی اضافه کرد: نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی نیز با بیش از ۸۰ غرفه و اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی