Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@21:29:16 GMT

(عکس) ستاره جدید بارسلونا با دمپایی معرفی شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۴۸۴۷

(عکس) ستاره جدید بارسلونا با دمپایی معرفی شد!

​به نقل از نشریه مارکا، مراسم معارفه دنی آلوس دفاع راست برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای آغاز دومین دوره حضورش در نوکمپ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه خانگی آبی‌و‌اناری‌ها برگزار شد و شماره ۸ جدید کاتالان‌ها اولین نشست خبری خود پس از بازگشت به کاتالونیا را انجام داد.

دنی آلوس اما با ظاهری که برای حضور در مراسم معارفه‌اش انتخاب کرده بود، خبرنگاران را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که البته در طول دوران بازیگری‌ خود با حواشی‌اش کم هواداران و رسانه‌ها را غافلگیر نکرده است، این بار به خاطر ورود به زمین چمن نوکمپ با دمپایی لاانگشتی با وجود پوششی رسمی زیر ذره‌بین اصحاب رسانه قرار گرفت و نشان داد که هنوز هم آن خلق و خویی که در دوره اول حضورش در نوکمپ داشت را حفظ کرده است.

کاری که آلوس انجام داد اما بی‌سابقه نیست. او سال ۲۰۰۸ هم وقتی از سویا به بارسلونا پیوست با دمپایی در مراسم معارفه‌اش شرکت کرده بود و ظاهراً به همین دلیل هم او دوباره این حرکت را انجام داد تا شاید دوره دوم حضورش در بارسا مانند دوره اول پرافتخار باشد.

دنی آلوس ساعاتی پس از انجام این کار شخصاً دلیل اینکه چرا با دمپایی در مراسم معارفه‌اش حضور پیدا کرده است را توضیح داد. او در یک پیام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: من با دمپایی آمدم چون همانطور که خیلی‌ چیزها ممکن است عوض شوند، خیلی چیزها هم عوض شدنی نیستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دنی آلوس بارسلونا مراسم معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد