Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ منوچهر نصیری درباره این خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی حین کنترل خوروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی بیشتر به به داخل ایستگاه انتقال دادند.

کشف تریاک با طعم خرما در یزد

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 30 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای داخل جعبه های خرما جاساز شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص 2 متهم شناسایی و دستگیر شدند خاطر نشان کرد: نیرویی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ مقابله می کند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اتوبوس مسافربری تریاک خرما قاچاقچیان اخبار حوادث خرما یزد تریاک اتوبوس مسافربری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فال بازیگر سینما و تلویزیون دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت حافظ فال حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه