Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل‎‌گهر سیرجان گفت: صنعت نفت همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و علاوه بر بحث تاکنیکی، صاحب تکنیک هم است.

خبرگزاری میزان - مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بعد از وقفه‌ای ۱۲ - ۱۳ روزه، نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه سخت است، اما با یک بازی دوستانه مقابل پدیده تیم‌مان را جلو بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه درگیر اپیدمی سرماخوردگی بین بچه‌ها شدیم و هفت، هشت بازیکن‌مان را چند روز نداشتیم.

*صنعت نفت همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و علاوه بر بحث تاکنیکی، صاحب تکنیک هم است. در هر شرایطی ژن خوب تکنیکی بازیکنان این تیم می‌تواند گره‌گشا باشد. خوشحالیم منصوریان هم به تیمش بازگشته است و آرزو داریم زودتر این اتفاق برای تیم ما هم بیفتد و خلاء عدم حضور قلعه‌نویی روی نیمکت را نداشته باشیم.

*یونس شاکری به دلیل آسیب از ناحیه رباط صلیبی برای مدت طولانی در اختیار ما نیست. مسیح زاهدی را هم به دلیل سرماخوردگی نداریم. با این حال برای یک بازی فنی خوب و درگیرانه آماده هستیم؛ تلاش‌مان را می‌کنیم حداکثر امتیار را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر با درخشش مدافعان گلزن به استقلال و پرسپولیس و مهاجم صنعت نفت

انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی سرآسیایی گل گهر سیرجان گل گهر لیگ برتر لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال مجتبی سرآسیایی گل گهر سیرجان گل گهر لیگ برتر لیگ برتر فوتبال صنعت نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم

سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید خوشحال است بازیکنان جوان اما باتجربه‌ای چون گونسالو راموس را در اختیار دارد.

طرفداری | شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل 3-3 رضایت دادند. لوئیز انریکه پس از این تساوی در نشست خبری پس از مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

پاری سن ژرمن 3-3 لوآور؛ کامبک نیمه‌تمام و قهرمانی که چند روز به تاخیر افتاد قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ

فکر می‌کنم می‌توانیم بگوییم امشب قهرمانیم. خوشحالیم. من معتقدم که وقتی مربی بتواند قدرت، میل به جنگیدن و تسلیم نشدن را به بازیکنانش منتقل کند، خیلی مهم است.

بازی مقابل لوآور

ما چند اشتباه داشتیم اما موقعیت‌های زیادی هم در بازی به وجود آوردیم، خیلی تلاش کردیم. بازی را خوب تمام کردیم. می‌توانیم بگوییم که تقریباً قهرمانیم، حتی اگر از نظر ریاضی هنوز قطعی نشده باشد. در این نوع بازی‌ها احساسات زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل از تیمی که بسیار کارآمد بود دریافت کردیم. ما تحت فشار قرار گرفتیم.

هواداران این عملکرد ما را تحسین می‌کنند. با همین تساوی هم می‌شود گفت که قهرمانیم. از قبل احساس قهرمانی دارم. حالا نوبت لیگ قهرمانان است.

گونسالو راموس

نظر شما در مورد پیشرفت گونسالو راموس چیست؟ آیا عملکردهای اخیر او می تواند باعث شود که در تابستان آینده برای پست او بازیکن جدیدی جذب نکنید؟

در مورد پنجره نقل و انتقالات، باید با لوئیس کامپوس صحبت کنیم. الان وقت صحبت در مورد آن نیست، حتی اگر هیچ وقت واقعاً وقت آن نیست و می‌توانیم بعداً در مورد چیزهایی که اتفاق نمی‌افتد صحبت کنیم. من خیلی خوشحالم که بازیکن جوانی مانند گونسالو را با این همه تجربه و کیفیت فوتبالی در تیم دارم. او در طول فصل با توجه به دوره های مختلف، با زمان بازی کم و بیش، بازیکن مهمی بود. او فراز و نشیب‌های خودش را در طول فصل داشت، اما همیشه عملکردی را ارائه می‌داد که با زمان بازی‌اش مطابقت داشت. او به خوبی به نیازهای تیم پاسخ داده است.

بازی مقابل دورتموند

ما برای پیروزی (مقابل دورتموند) در هر دو بازی کاملا آماده‌ایم. پاری سن ژرمن تیمی است که شکست دادن آن کاملا دشوار و سخت است. در فینال خواهیم بود، هدف ما این است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!