Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور افزود: دشمن امروز تربیت و فرهنگ جامعه دانشگاهی را هدف قرار داده است و باید با اقتدار و تیزبینی جلوی این تهاجم فرهنگی را گرفت.

وی با تاکید براینکه علم باید با معنویت و اخلاق همراه باشد اضافه کرد: باید تحلیل‌های دشمن‌شناسی و نحوه مقابله با تهاجم فرهنگی بخوبی تدوین و راهکارهای لازم برای عملیاتی شدن این طرح‌ها ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری اظهار کرد: علم، ایمان، تخصص و تعهد امری مهم در جامعه اسلامی به شمار می‌آید و در همین راستا باید براساس اندیشه‌های تربیتی رهبری معظم انقلاب تحولی اساسی در حوزه های تربیتی صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر در هر استان ۱۲۵ نهاد فرهنگی فعالیت دارند که ۷۵ تا ۸۰ درصد بودجه ای که در اختیار این نهادها قرار می‌گیرد صرف امور جاری هزینه و تنها ۲۰ درصد در زمینه فرهنگی هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و دسیسه های دشمن در فضای حقیقی و مجازی برای ضربه زدن به نسل جوان جامعه باید برنامه مناسب و شایسته ای در حوزه تعلیم، تربیت و بصیرت دانشجویان تدوین و عملیاتی شود.

صفایی بوشهری کفت: فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی مردم این استان از دیرباز در حوزه توجه به دین و مذهب دارای تاریخ درخشان و باسابقه است و این مهم در فرهنگ مردم استان بوشهر نهادینه است.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: این استان جزو پنج استان برتر جوان و سه استان امن کشور معرفی شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: امروز ۴۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌ پیام نور کشور مشغول به تحصیل هستند و ارزان ترین دانشگاه پولی کشور به شمار می‌رود.

حجت الاسلام سید محمود نبوی افزود: قبل از کرونا و مجازی شدن آموزش دانشگاه‌ها ساختار دانشگاه پیام نور به صورت مجازی بوده و در این شرایط ضربه‌ای به این دانشگاه وارد نشد چون اساسی آن کتاب محور بوده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر ۳۰ درصد قبولی‌های ارشد در دانشگاه‌های معتبر کشور از دانشگاه پیام نور بوده است.

نبوی ادامه داد: تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در بین جوانان، رشد باورهای دینی و مدیریت دفاع مقدس با تکیه بر باورهای دینی از دیگر دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور افزود: اگر امروز در دانشگاه‌ها کارهای فرهنگی و علمی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود به طور یقین به پیروزی مضاعفی در این نهاد رسیده ایم.

برچسب‌ها بوشهر دانشجو امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دانشجو امام جمعه بوشهر بوشهر دانشجو امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود