Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری بر افزایش اقدامات و ضرورت اقناع مردم برای تکمیل پوشش ۸۰ درصدی تزریق واکسن کرونا در مجموع دو دز تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به آمار پوشش صد میلیونی تزریق واکسن کرونا در سراسر کشور، اظهار کرد: با تلاش و اهتمام دولت و همچنین کمک و همراهی مردم توانستیم به این آمار از تزریق واکسیناسیون در سطح کشور برسیم و امیدواریم با ادامه روند واکسیناسیون و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی به سمت ریشه کنی ویروس کرونا در کشور حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر افزایش اقدامات و ضرورت اقناع مردم برای تکمیل پوشش ۸۰ درصدی تزریق واکسن کرونا در مجموع دو دز تاکید کرد.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده برخی دستگاه ها حضور داشتند، گزارشی از میزان واکسیناسیون در سطح کشور، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، آمار بستری بیماران کرونایی و روند درمانی آنها، تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا و همچنین جدیدترین رنگ بندی های کرونایی در سطح کشور ارائه شد.

در این جلسه مقرر شد تا با افزایش همکاری های بین دستگاهی فعالیت های غربالگری در مرزهای کشور تقویت شود.

کد خبر 536108

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن واکسن کووید ۱۹ محمد مخبر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور محمد مخبر رئیسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تزریق واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: ابراهیم رییسی رییس جمهور، روز بیستم اردیبهشت ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری، ادامه داد: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد