Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در واکنش به اعتراض تیم شهروند ساری به داوری گفت: در یک بازی پنالتی قطعی ما دیده نشد اما تلاش نکردیم با سر و صدا از روی نیمکت به داور فشار بیاوریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد کشاورز پس از پیروزی 5 بر یک تیمش برابر شهروند ساری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم و بر روند بازی مسلط بودیم و موفق شدیم نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر 2 تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره اعتراض‌های مکرر تیم شهروند ساری به داوری افزود: نمی‌خواهم زیاد درباره داوری صحبت کنم، اما اگر بنا به اعتراض باشد در یک بازی پنالتی قطعی ما دیده نشد اما تلاش نکردیم با سر و صدا از روی نیمکت به داور بازی فشار بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: فکر نمی‌کنم عملکرد و تصمیمات داور روی نتیجه بازی امروز با شهروند ساری تأثیری گذاشته باشد.

هفته دهم لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند با شکست شهروند ساری صدرنشین شدکشاورز: داوران بسیار کمی می‌توانند بازی‌های بزرگ را قضاوت کنند/ تیم ملی فوتسال قربانی فوتبال می‌شودلیگ برتر فوتسال| لغزش گیتی‌پسند، سن‌ایچ را صدرنشین کرد

کشاورز به عنوان انتخابش به عنوان مربی ماه فوتسال ایران به انتخاب کانون مربیان گفت: از کانون مربیان به خاطر این انتخاب تشکر می‌کنم اما واقعیت این است که این موفقیت متعلق به همکارانم در کادر فنی گیتی‌پسند، تک تک بازیکنان پرتلاش و دوست‌داشتنی تیم، باشگاه و مجموعه گیتی‌پسند است که از تیم بسیار خوب حمایت می‌کنند که از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر تیم زندی‌بتن کلاردشت بیان کرد: برای تمام تیم‌ها احترام زیادی قائل هستیم. با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم و امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهروند ساری گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در سطح دوم لیگ هلند، دو تیم رودا و کامبور مصاف یکدیگر رفتند و تیم رودا می‌دانست که می‌تواند با پیروزی در این بازی و شکست خرونیخن مقابل تل استار در بازی همزمان می‌تواند صعودشان را به سطح اول هلند جشن بگیرند. 

این در شرایطی است که تیم رودا در هفته پایانی باید مقابل خرونیخن به میدان برود و این همان موضوعی است که هواداران زرد و مشکی پوشان را به تلاطم انداخته بود.

تیم رودا در بازی خود مقابل کامبور با دو گل جلو افتاده بود و در بازی همزمان خرونیخن در دقیقه نخست از تل استار عقب افتاده بود. 

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی هواداران پرشور رودا، با توجه به برتری دو بر صفر مقابل حریف و همچنین شکست یک بر صفر رقیب سبزپوشان در بازی همزمان، موجب شد به زمین بریزند و ابراز خوشحالی کنند.


البته این خوشحالی دوام چندانی نداشت و درست و مانند اتفاقاتی که برای تیم تراکتور تبریز در فصل ۹۳/۹۴ افتاد، هواداران رودا حس و حالی مشابه با آنها را تجربه کردند؛ چرا که در دقیقه ۹۵ ونبرگن موفق شد گل تساوی تیمش را در بازی همزمان به ثمر برساند تا صعود رودا به بازی مستقیم مقابل خرونیخن در هفته پایانی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد