Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@10:23:07 GMT

تاکید مخبر بر تزریق دو دز واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۱۳۳

تاکید مخبر بر تزریق دو دز واکسن کرونا

معاون اول رییس جمهوری بر افزایش اقدامات و ضرورت اقناع مردم برای تکمیل پوشش ۸۰ درصدی تزریق واکسن کرونا در مجموع دو دز تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به آمار پوشش صد میلیونی تزریق واکسن کرونا در سراسر کشور، تاکید کرد: با تلاش و اهتمام دولت و همچنین کمک و همراهی مردم توانستیم به این آمار از تزریق واکسیناسیون در سطح کشور برسیم و امیدواریم با ادامه روند واکسیناسیون و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی به سمت ریشه کنی ویروس کرونا در کشور حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر افزایش اقدامات و ضرورت اقناع مردم برای تکمیل پوشش ۸۰ درصدی تزریق واکسن کرونا در مجموع دو دز تاکید کرد.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهوری، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده برخی دستگاه ها حضور داشتند، گزارشی از میزان واکسیناسیون در سطح کشور، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، آمار بستری بیماران کرونایی و روند درمانی آنها، تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا و همچنین جدیدترین رنگ بندی های کرونایی در سطح کشور ارائه شد.

در این جلسه مقرر شد تا با افزایش همکاری های بین دستگاهی فعالیت های غربالگری در مرزهای کشور تقویت شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: محمد مخبر تزریق واکسن کرونا واکسن کرونا رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی