Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کلینیک فوق تخصصی بیمارستان شهدای هفتم تیر در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۵۰ متر مربع در چهار طبقه و با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال احداث شده است.

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون هیچگونه طرح توسعه ای در بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر انجام نشده است، گفت: اولویت چند سال گذشته فرمانداری و سایر دستگاه‌های شهرستان ری بخصوص پس از شیوع ویروس کرونا توجه به زیرساخت های بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی و تجهیز آن در کنار احداث کلینیک فوق تخصصی بیمارستان شهدای هفتم تیر بیانگر توجه ویژه دولت به زیرساخت های بهداشتی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات زیادی برای توسعه نظام سلامت در شهرستان ری توسط فرمانداری فراهم شده است، بیان داشت: تفاهم نامه احداث دانشکده دندانپزشکی در بیمارستان فیروزآبادی امضاء شده و عملیات احداث ساختمان جدید بیمارستان شهدای هفتم نیز با کمک خیران در دستور کار قرار گرفته است.

توکلی تاکید کرد: زیبنده مردم شهرری به عنوان قبله تهران نیست که برای دریافت خدمات از پزشک متخصص و سایر خدملت درمانی به تهران مراجعه کنند؛ از این رو باید تمامی زیرساخت های پزشکی در ری ایجاد و توسعه یابد.

وی با اشاره به همکاری خوب فرمانداری شهرستان ری با دانشگاه علوم پزشکی ایران و خیران در تامین بودجه طرح های پزشکی، گفت: این همکاری ها باید تا احداث کامل ساختمان جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر و تجهیز آن همچنان ادامه داشته باشه تا مردم از نتیجه آن بهرمند شوند.

توکلی یادآور شد: بیمارستان شهدای هفتم تیر ۵۵ سال قبل با هدف ارائه خدمات به سوانح و تصادفات احداث شد که هم اکنون به یکی از قطب های درمان سرطان و جراحی در جنوب تهران تبدیل شده است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها بازار شهرری شهر تهران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار شهرری شهر تهران بهداشت و سلامت بازار شهرری شهر تهران بهداشت و سلامت بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد