Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی عبداللهی،استاندار البرز  پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان اشتهارد که روز چهارشنبه  انجام شد، در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن برشمردن ظرفیت‌های فراوانی این شهرستان به ویژه در حوزه اقتصادی، گفت: قرار است از این پس اقدامات و برنامه‌های فراوانی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز افزود: این شهرستان مردمانی بسیار شریف، ولایتمدار و پایبند به نظام و آرمان‌های انقلاب دارد که شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند.

عبداللهی گفت: به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده که ملاقات‌های مردمی را در دستور برنامه هفتگی خود قرار دهند چراکه باید گوش شنوای دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشند و در جهت حل آن‌ها اقدام کنند.

او افزود: شاخصه‌های توسعه انسانی؛ بهداشت، آموزش و درآمد است که البرز در این حوزه‌ها با ضعف در زیرساخت‌ها مواجه است که باید با استفاده از ارتباطات خود در سطح ملی و تعامل با خیران در این راستا ورود کنیم.

استاندار البرز گفت: مشکلات اقتصادی تبعاتی همچون فقر دارد و به دنبال فقر نیز آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، طلاق، جرم و... است بنابراین باید با اکتفا به توان داخلی این استان به درآمدزایی و ارتقا زیرساخت‌ها بپردازیم.

عبداللهی افزود: نباید مدام نگاه خود را به خارج از استان بدوزیم، بلکه می‌توان بسیاری از مشکلات را با استفاده از ظرفیت‌های این استان حل کرد.

او گفت: البرز نقش و سهم خود را در توسعه ملی ایفا کرده، ولی در سطح استان بهره کافی را نبرده است.

استاندار البرز افزود: متاسفانه بسیاری از واحد‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در البرز، گردش مالی در داخل استان ندارند که باید برای این موضوع تدابیر ویژه‌ای داشته باشیم.

عبداللهی گفت: یکی از وظایف محوله از سوی رییس جمهور محترم به بنده توجه ویژه در حوزه توسعه کشاورزی بویژه به شیوه‌های نوین و گلخانه‌ای است که برای این منظور نیز برنامه خواهیم داشت.

او افزود: مدیران استان باید همپای من باشند تا به توسعه پایدار برسیم.

استاندار البرز گفت: در حوزه اجتماعی نیز از ظرفیت مردمی برای کمک به ارتقا زندگی اجتماعی استفاده می‌شود.

عبداللهی افزود: فرماندار اشتهارد برای حل موضوع مسکن باید مردم را از طریق تبلیغات به ثبت نام در طرح ملی مسکن ترغیب کند تا سهمیه این شهرستان را نیز افزایش دهیم.

او گفت: این استان در کل در خصوص تامین آب شرب دچار مشکل است و قطعا شرایط اشتهارد نیز با توجه به ویژگی‌های اقلیمی حساس‌تر است، از این رو باید مدیرعامل آب منطقه‌ای استان برنامه‌ای جامع در خصوص حل این مسئله ارائه دهد.

استاندار البرز افزود: باید یک تیم فنی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری متشکل از مدیران مربوطه تشکیل شود تا نقاط حادثه‌خیز جاده اشتهارد احصا شده و برای حل آن‌ها تدابیر لازم اتخاذ شود.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد تکمیل رینگ شبکه گازرسانی این استان تسریع شود تا در مصارف خانگی و صنعتی دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام /ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی آب شرب استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز