۱۱ مورد تاریخی که هنوز در زندگی روزمره با آن ها سر و کار داریم/ چگونه آخرین بازدید را در اینستاگرام پنهان کنیم؟/خرافات و حقایقی درباره مثلث برمودا
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۳۲۶
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضایمجازی در حوزههای فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضایمجازی نشدهاید، در ادامه لینک خبرهای پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشتهایم.
۱۱ مورد تاریخی که هنوز در زندگی روزمره با آن ها سر و کار داریم
در این گزارش با تاریخچه مواردی آشنا میشوید که احتمالا تا پیش از این تصور میکردید جدید هستند در حالی که تاریخ چیز دیگری میگوید.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
قیمت روز گوشی موبایل ۲۶ آبان
قیمت گوشیهای موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۶ آبان را مشاهده میکنید.
چگونه آخرین بازدید را در اینستاگرام پنهان کنیم؟
ویژگی پنهان کردن آخرین بازدید در اینستاگرام کمک میکند بدون نگرانی از اینکه کسی متوجه زمان آنلاین شدنتان باشد در این برنامه فعالیت کنید.
خرافات و حقایقی درباره مثلث برمودا
در این گزارش به جمع بندی از افسانهها و واقعیات کشف شده در مورد مثلث برمودا میپردازیم.
تصمیم خطرناک موتورسوار در لبه پرتگاه
چیزی نمانده بود که تصمیم خطرناک موتورسوار در لبه پرتگاه، او را راهی دره کند.
جذابترین تصاویر پس زمینه (۲۶ آبان)
تصاویر پسزمینه ۲۶ آبان برای لپتاپ، تبلت و تلفن همراه خود را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.
زن ۱۰۴ سالهای که هنوز تحصیل میکند!
زن ۱۰۴ ساله هندوستانی که با انگیزهای خاص در حال ادامه تحصیل است به سوژه رسانهها تبدیل شده است.
اقدام خودجوش شهروندان، مصدومان تصادف را نجات داد
اقدام تحسین برانگیز شهروندان در کمک به رانندگان و سرنشینان حادثه دیده به سوژه رسانهها تبدیل شد.
یک درخت با ۵ میوه مختلف + عکس
یک باغبان استرالیایی با کاشت یک درخت نمادین با ۵ میوه مختلف توانست رکورد گینس را به خود اختصاص دهد.
گربه ای که با چهارگوش متولد شده است
گربهای که با چهار گوش متولد شده به سوژه رسانهها تبدیل شده است.
انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران
کلیدواژه: پربازدیدهای امروز پربازدیدهای فضای مجازی ۲۶ آبان
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
رضا عباسی کارگردان مستند «رش او» که این روزها در پکیج نوروزی پلتفرم هاشور در حال اکران است در گفتوگو با خبرنگار مهر درباره علت پرداختن به این موضوع گفت: زمانی که وارد لرستان شدیم، ۱۲ ماه از سیل گذشته بود. خانوادهای عزیزشان را از دست داده بودند و به دنبال جسد فرزندشان بودند، این مساله خود به خود فضای دراماتیکی را در این خانواده جاری میکرد؛ پدر هر روز در رودخانه به دنبال جنازه پسرش بود، تلفنهایی از پیدا شدن جسد داشتند و باید آنها را شناسایی میکردند و ... به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در میان هزاران اتفاق دیگری که این سیل رقم زده بود، به این موضوع بپردازیم.
وی درباره تدوین این مستند که محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است، عنوان کرد: توزیع هوشمندانه اتفاقات در فیلم باید بتواند تماشاگر را همراه کند که کشمکشی با آن داشته باشد از این رو، این روایت را برای موضوع سیل انتخاب کردیم. فیلمبرداری در سه مقطع انجام شد، تصاویر آرشیوی هم از سیل وجود داشت. امیر ادیبپرور از تدوینگران به نام و خوب سینماست که دوست قدیمی من است و حرف مشترک با یکدیگر داشتیم، این همکاری باعث به وجود آمدن «رش او» با این چیدمان شد که برای ما راضیکننده بود.
عباسی درباره همکاری خانواده حاضر در مستند، بیان کرد: مژگان صیادی تهیهکننده «رش او» است که همراهی او با پروژه بسیار به ما کمک کرد و به تیم ما مجال داد که خانواده داغدار یاسین، ما را جزوی از خودشان ببینند. سعی کردیم نظم زندگی آنها را به هم نزنیم و در ناپیداترین حالت ممکن، تصاویری را که برای روایت نیازمندیم، ضبط کنیم. ما کنار آنها زندگی میکردیم، غذا میخوردیم، به چرا میرفتیم و به طور کلی عضوی از خانواده شدیم که بتوانیم لحظات نابی را تصویربرداری کنیم.
کارگردان «مازاد» درباره واکنش خانواده سوژه پس از به پایان رسیدن مستند و پخش آن، عنوان کرد: باتوجه به رابطهای که کماکان با فضلالله جوادی، پدر یاسین دارم از نتیجه فیلم خوششان آمده است. ما سعی کردیم که در سادهترین حالت ممکن حق مطلب را ادا کنیم و با موضوع حیاتی یک خانواده روبهرو شویم چراکه پسر بزرگ یک طایفه لُر برایشان همه چیز است و به نوعی شاه مهرهشان را از دست دادهاند. شاید مستند «رش او» یاد یاسین را برای آنها زنده نگه دارد.
وی که مستند «رش او» را به همراه عوامل حرفهای ساخته است، درباره تفاوت شیوه مستندسازی حرفهای و تک نفره تصریح کرد: بخشی از شیوه ساخت مستند به بودجه و بخشی دیگر به آمادگی سوژه مربوط میشود؛ شبکههای تلویزیونی که نیازمند محتوای تصویری مستند دارد، ترجیحشان فیلمسازی تک نفره است چراکه معتقدند یک نفر با وسایل فیلمبرداری هم هزینه کمتری دارد، هم ممکن است که نظم زندگی سوژه را از بین نبرد تا بتواند راحتتر جلوی دوربین قرار گیرد. شاید فیلمسازی تک نفره، بنا به موضوع انتخاب شده و مواجهه فیلمساز با سوژه، پاسخگوتر باشد.
این مستندساز در پایان درباره اکران آنلاین مستندها تاکید کرد: اکران آنلاین، آن هم در این حجم گسترده تولید اتفاق خوشایندی است. زیست ما در هیچ دورهای تا این حد، در پیوند عکس و تصویر که زیباییشناسی خاص خودش را وارد زندگیمان میکند، نبوده است. اکران آنلاین باعث شده است با گوناگونی نگاهها در فیلمسازی مستند آشنا شویم درصورتی که پیش از این، تنها ۲ شکبه تلویزیونی مستند و شبکه چهار، فیلم مستند پخش میکردند و اکران آنلاین باعث شده است که فیلمهایی که در جریان جدیتر حوزه مستند عرضه میشوند، بیشتر و صحیحتر دیده شوند.
کد خبر 6085507 آروین موذن زاده