Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در دهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم کراپ الوند با پیروزی پرگل ۶ بر ۲ از سد تیم زندی بتن کلاردشت گذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، در دهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم کراپ الوند که میزبان تیم زندی بتن کلاردشت نماینده استان مازندران در این رقابت‌ها بود، با پیروزی پرگل 6 بر 2 از سد این تیم گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام خمینی(ره) شهر الوند این تیم مهمان بود که روی غفلت مدافعان و دروازه‌بان در نیمه نخست بازی در 2 ضد حمله پی‌درپی توسط علی آقااحمدی و سامان قزوینی گل‌های خود را وارد دروازه حریف کرد.

با این حال نماینده استان قزوین در لیگ‌ برتر خیلی زود به بازی بازگشت و با اتکا به هنر دریبل‌زنی و شوت‌زنی محمد شجری 3 بار پیاپی دروازه نماینده مازندران را گشود.

در ادامه هم که بازیکنان زندی بتن تلاش کردند تا با اتکا به پاور پلی حلقه محاصره را بر کراپ الوند تنگ کنند، باز هم اسیر ضدحملات سریع کراپی‌ها شدند و نماینده قزوینی‌ها 3 بار متوالی توسط سعید افشار، مسلم رستمی‌ها و بهزاد عظیمی دروازه زندی بتن را در نیمه دوم باز کرد.

در ادامه هم بازیکنان کراپ الوند با یک دفاع تیمی و با رویکرد حفظ توپ و زمان توانستند بازی را مدیریت کرده و در نهایت با بی‌نتیجه ماندن حملات جسته و گریخته زندی بتن این بازی با نتیجه 6 بر 2 به سود نماینده قزوین در لیگ برتر به اتمام رسید.

لیگ برتر فوتسال|کراپ الوند با گلباران فرش‌آرا یک پله صعود کردکراپ الوند با پنجمین باخت به رده پنجم لیگ برتر فوتسال سقوط کردلیگ برتر فوتسال|کراپ الوند در زمین قهرمان خُرد شد / نماینده قزوین آخر شد

به گزارش تسنیم، با رقم خوردن این پیروزی کراپ الوند 21 امتیازی شده و جایگاه این تیم در رده پنجم جدول تثبیت شد و زندی بتن کلاردشت هم با 10 امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال استانداری قزوین لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر فوتسال کراپ الوند زندی بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901621

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران