Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:38:12 GMT

دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس با علی پروین

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۴۳۳

دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس با علی پروین

رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در شرکت پیشکسوتان کهن با علی پروین دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست صمیمی که سعید شیرینی و رضا ریاضتی نیز حضور داشتند، مجید صدری در خصوص شرایط تیم و باشگاه، مواردی را برای علی پروین عنوان کرد و از مشکلات گذشته تاکنون، مواردی را بازگو کرد.

علی پروین نیز در این خصوص نقطه نظراتی را پیرامون بهبود شرایط کنونی پرسپولیس مطرح و اعلام آمادگی کرد که از هیچ حمایت و پشتیبانی دریغ نمی کند.

اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس همچنین برای تیم و باشگاه آرزوی موفقیت کرد و ابزار امیدواری نمود با رفع مشکلات پیش رو، شرایط تیم و باشگاه رو به بهبود خواهد رفت.

علی پروین در پایان این نشست صمیمی اعلام کرد؛ به زودی در باشگاه حضور خواهد یافت و هر گونه همکاری و حمایتی را برای پیشبرد باشگاه و تیم انجام خواهد داد.

پرسپولیس؛ بی‌مدیرعامل و بی‌کارگزار، در آستانه انفجار

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی پروین سیدمجید صدری پرسپولیس علی پروین سیدمجید صدری پرسپولیس علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس