Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی بار دیگر در یک مسابقه رسمی برنده شد که حالا عملکرد تیم ملی فوتبال رفته رفته از نظر امتیاز و کیفیت فنی در حال رشد است

بازی تیم ملی برابر سوریه فرصت مهمی را از علیرضا بیرانوند گرفت تا او نتوانند به بازی ملی شماره 50 خود برسد اما کریم انصاری فرد به بازی شماره 90 خود رسید.

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند و کریم انصاری فرد برابر لبنان به بازی شماره 49 و 89 خود در تیم ملی فوتبال ایران رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد این فرصت را دارد که بعد از علی دایی، جواد نکونام، علی کریمی، احسان حاج صفی، مهدی مهدوی کیا، سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان، هشتمین عضو خانواده صد تایی های تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

علیرضا بیرانوند در بازی های آتی تیم ملی این فرصت را دارد که به باشگاه پنجاه تایی های تیم ملی برسد، بیرانوند به علت انجام اشتباه در بازی برابر تیم ملی فوتبال لبنان در بازی برابر سوریه روی نیمکت تیم ملی نشست و این فرصت نصیب امیر عابدزاده شد تا برای اولین بار در یک بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی محک بخورد، عابدزاده در بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال کامبوج به میدان رفته بود اما آن بازی، چندان جدی نبود و اولین بازی و محک جدی او در بازی برابر تیم فوتبال کشور سوریه رخ داد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! احتمال اعتراض شیخ دیاباته بابت حکم فیفا به CAS روش جالب فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال شائولین به سبک آرتورو ویدال / عکس دردسر جدید برای کیمیش؛ واکسن نزده ها به هتل های آلمان راه داده نمی شوند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟