Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع انگلیس در پیامی از سقوط یک فروند جنگنده اف۳۵ (F-35) متعلق به ناو هواپیمابر ملکه الیزابت در دریای مدیترانه خبر داد.

وزارت دفاع انگلیس در پیامی توییتری نوشت: «خلبان جنگنده اف۳۵ از ناو هواپیمابر ملکه الیزابت انگلیس امروز صبح در جریان یک عملیات معمول بر فراز دریای مدیترانه از مسیر خود خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این پیام آمده است: «خلبان در حال حاضر در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. بنابراین اظهارنظر در این مورد در حال حاضر جایز نیست.»

منابع خبری اعلام کردند که تحقیقات در زمینه این حادثه احتمالاً بر زمینه فنی و یا خطای انسانی متمرکز خواهد بود.

در این حادثه هیچ هواپیما یا جنگنده دیگری درگیر نشده است. همچنین منابع خبری دیگر زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی اعلام کردند.

بزرگترین ناو جنگی ساخته شده برای نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در سال ۲۰۱۴ توسط ملکه الیزابت دوم نامگذاری شد.

این ناو هواپیمابر ظرفیت حمل ۴۰ هواپیما را دارد و تنها به منظور نشست و برخاست هواپیما‌های نظامی عمود-پرواز و هواپیما‌های نظامی نشست و برخاست کوتاه همچون جنگنده بمب‌افکن اف-۳۵ و هلیکوپتر مرلین طراحی شده است.

ناوهواپیمابر ملکه الیزابت مجهز به ۸ فروند جنگنده اف-۳۵ و همچنین ۱۲ جنگنده از سپاه تفنگداران دریایی آمریکا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگنده انگلیسی ناوشکن انگلیس سقوط جنگنده ناو هواپیمابر ملکه الیزابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پهپاد اوکراینی در حال پوشش هوایی میدان نبرد بود که به یک باره یک جنگنده سوخو 25 روس از فاصله میلیمتری از آن عبور کرد. برخورد این پهپاد به جنگنده می‌توانست به سقوط جنگنده منجر شود. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه