Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمالوند می گوید شهرخودرو، نساجی و تراکتور در لیگ تیم‌های خصوصی و بقیه تیم‌ها دولتی هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: آلومینیوم تیم بزرگی است. 

به گزارش طرفداری، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

باتوجه به سابقه کاری که در شهر اراک داشتم میزان علاقه مردم به فوتبال در این شهر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرسندم از اینکه تیم آلومینیوم به آنچه حقش بوده رسیده است. تبریک ویژه به آقای خطیبی مربی ارزنده فوتبال کشور عرض می‌کنم که با حضور در آلومینیوم کار بزرگی کرد و به آرزوی چندین ساله مردم تحقق بخشید.

وی افزود:

تیم آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و در سال دوم حضورش توانسته نتایج خوبی کسب کند که نشان‌دهنده این است. خرسندم از اینکه این بار در اراک برای لیگ برتر حضور پیدا کردم. حضور شهر اراک و مردم خونگرم، علاقمند و پرشور اراک در لیگ برتر خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد:

تیم‌های نفتی چند سال است که مشکلاتی دارند و سوال است که چرا تیم‌های دولتی دیگر که در لیگ هستند این مشکلات را ندارند. تیم‌های شهر خودرو، نساجی و تراکتور در لیگ تیم‌های خصوصی و بقیه تیم‌ها دولتی هستند.

کمالوند ادامه داد:

سایر تیم‌های دولتی از دولت پول می‌گیرند اما به نفت چه کسی رسیدگی می‌کند؟ مسجد سلیمان و آبادان ثروتمندترین شهرهای کشور هستند و همه ذخایر و منابع طبیعی نفت و گاز در این دو شهر وجود دارد و مطلوب نیست که برای بودجه حداقلی مشکل داشته باشند.

وی تصریح کرد:

میانگین قرارداد بازیکن‌ها 700 میلیون تومان است و در لیگ حداقل 5 تیم بیشتر از ما هزینه کردند. اکنون 20 میلیارد تومان پول یک بازیکن تیم‌های بزرگ به اندازه کل بودجه تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه از مسئولان استان درخواست رسیدگی دارم که نه تنها به تیم ما بلکه باید به همه تیم‌های نفتی توجه شود، گفت:

در آبادان نیز کار کردم و شور، نشاط، انگیزه و علاقمندی مردم آبادان را می‌دانم. حداقل کاری که می‌توان برای مردم کرد این است که دلخوشی آنها را نگیریم؛ بنابراین امیدوارم مشکلات به زودی برطرف شود تا بازیکنان با آرامش کار خود را ادامه دهند.

کمالوند خاطرنشان کرد:

در بازی فردا 3 بازیکن خود را در اختیار نداریم. تیم ما به گونه‌ای مدیریت و بسته شده که به عنوان آخرین تیم وارد مسابقات شد و حدود 16 روز قبل از شروع رقابت‌ها تمرینات را آغاز کردیم. بازیکنان ما در یک سطح هستند و برای مصدومان جایگزین داریم.

وی عنوان کرد:

تیم آلومینیوم تیم بسیار قدری است و حدود 3 سال گذشته که در اراک حضور داشتم یکی از رکوردهای بسیار خوب به دست آمد و 12 بازی پشت سر هم در اراک نباختیم اما اگر یک لغزش دقیقه نودی اتفاق نمی‌افتاد همان سال صعود می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد:

خرسندم از اینکه اراک به حق خود رسید و جای تیم اراک در لیگ برتر خالی بود و این شهر با این ظرفیت باید تیم داشته باشد و آقای خطیبی تیم خوبی ایجاد کردند که تیم جوان، سختکوش و دونده هستند بنابراین بازی فردا جذاب است و من به دنبال فوتبال تدافعی و بسته نیستم بلکه باید فوتبالی باشد که همه مخاطبان از آن لذت ببرند.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! احتمال اعتراض شیخ دیاباته بابت حکم فیفا به CAS روش جالب فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال شائولین به سبک آرتورو ویدال / عکس دردسر جدید برای کیمیش؛ واکسن نزده ها به هتل های آلمان راه داده نمی شوند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود.

محمود کلهر در گفت وگو با فارس در موررد نتایج مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  و کنار رفتن تیم هایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن ، اظهار داشت: حساس ترین مسابقه همان دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود. پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک ساده عبور کرد. او به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس دوبار کامبک خورد و فکر می کنم در دقیقه 119 آلومینیوم توانست بازی را به مساوی بکشاند. در ضربات پنالتی هم غیبت نبود بیرانوند تاثیرگذار بودهرچند سرمربی پرسپولیس برخلاف سرمربی آلومینیوم اراک در تصمیم گیری هایش دچار مشکل شده بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط دیگر تیم های صعود کرده گفت: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و چهارشنبه هم باید به مصاف پرسپولیس برود. باخت به آلومینیوم اراک باعث به حاشیه رفتن پرسپولیس خواهد شد و این به سود سپاهان در آستانه این دیدار مهم است.  سپاهان دوباره توانسته کیفیت خوب خودش را در زمین نشان بدهد.

کلهر در مورد حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و اینکه تصور می کند کدام تیم ها به فینال برسند گفت: قطعا این دو تیم سرخابی هواداران بیشماری دارند و حذف آنها از جذابیت مسابقات برای هواداران فوتبال کم می کند اما تیم های حاضر در این رقابت به دنبال قهرمانی خواهند بود و تصور می کنم اگر سپاهان و ملوان تا قبل از فینال با یکدیگر روبه رو نشوند می توانند یک پای فینال باشند. ملوان از جمله تیم های ریشه داری است که در جام حذفی هم همیشه در نقش مدعی حاضر می شود.

 هرچند نمی توان از تیم مدعی تراکتور هم عبور کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس) سرمربی سابق تیم های پایه پرسپولیس: برای بازیکن نباید اوسمار و غیر اوسمار فرقی داشته باشد

دیگر خبرها

  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان