Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره شهد رسانه به میزبانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در حوزه تخصصی نیشکر و بخش‌های کرونا و شهید سلیمانی برگزار شد.

بر اساس اعلام نظر هیئت داروان در بخش سردار سلیمانی کوثر کریمی با اثر «سین مثل سردار سلیمانی / سلیمانی های جوان ادامه دهنده مکتب هستند» مقام اول، علی نواصر با اثر «رازهای محبوبیت سردار سلیمانی در خوزستان / با مردم از جنگ تا سیل» مقام دوم، حدیث کریمی با اثر «دوربین ها و قلم ها در مقابل ازدحام جمعیت سر خمیده شد» مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش کرونا مقام اول جشنواره به زهرا رضاپور با اثر «کودکان کار فراموش شدگان بی دفاع در مقابل کرونا»، مقام دوم جشنواره به کوثر کریمی با اثر «کرونای اهواز به بی آبی آراسته شد / تب تشنگی در عین دو» و مقام سوم جشنواره به مرتضی آژند با اثر «از مرگ برگشته» رسید.

در بخش تیتر جشنواره مقام اول را ملیحه گریزی نسب با اثر «نیشکر بکارید، کاغذ برداشت کنید / وقتی تفاله های نیشکر پیش مرگ درختان می شوند»، پدارم طاهری با اثر «پایان کابوس غول های آهنین پس از ۱۳ سال» و مرتضی آژند با اثر «شکرتر از نفت!» کسب کردند.

در بخش گزارش نیز به ترتیب کوثر کریمی با اثر «مثلث دودزا در کلان شهر میلیونی / عوامل اصلی آلودگی اهواز چیست؟» مقام اول، ملیحه گریزی نسب با اثر «از دست نیشکرهای بلندقامت شکر نمی ریزد / نی ها در عطش آب می سوزند» مقام دوم و شهرزاد امیری با اثر «نواختن نغمه های زندگی در سرزمین نیستان / کام شیرینی زندگی در کرانه تالاب ها» مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش یادداشت نیز به ترتیب سمیه غافلی با اثر «شکوفایی اقتصاد روستاها با بالفعل ساختن گردشگری نیشکر»، مرتضی آژند با اثر «شکرتر از نفت!» و احسان سپهوند با اثر «صنعت نیشکر و الزامات توسعه پایدار» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش خبر مقام اول به شایان حاجی نجف با اثر «مقایسه نیشکر دهخدا با هفت تپه اصلاً درست نیست» رسید؛ محمدرضا بنوره با اثر «رباط جوشکار در شرکت توسعه نیشکر خوزستان ساخته شد» مقام دوم و دلال شهبازی با اثر «خط تولید آغشته سازی کاغذ ام دی اف در خوزستان راه اندازی شد» مقام سوم را کسب کردند.

علی نواصر و کوثر کریمی خبرنگاران خبرگزاری مهر هستند که در مجموع چهار مقام این جشنواره را کسب کردند.

کد خبر 5354594

منبع: مهر

کلیدواژه: مطبوعات خبرگزاری مهر جشنواره مطبوعات شرکت نیشکر خوزستان زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج عکس استانها واکسن کرونا کتاب و کتابخوانی گرگان شیوع کرونا اردبیل بارش برف کسب کردند کریمی با اثر کوثر کریمی مقام سوم مقام اول مقام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟