Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@16:01:51 GMT

زورگیران اسلام آباد کرج پدر و پسر بودند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۸۷۲

زورگیران اسلام آباد کرج پدر و پسر بودند

به گزارش رکنا، علی قاسم‌پور بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مشاهده ردپای یکی از اوباش شناخته شده منطقه اسلام آباد در یک فقره سرقت به شیوه زورگیری در بلوار چمران شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی-اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی سلاح سرد، چند اسلحه قلابی و مقداری مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ۳ فقره زورگیری با همدستی پدرش، تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه پدر این متهم، نامبرده را نیز دستگیر و به همراه پسرش به مراجع قضائی معرفی کردند.

قاسم‌پور با اشاره به عزم جدی پلیس برای برخورد با سرقت های خشن، به اوباش و سارقان زورگیر هشدار داد که مجازات سختی در انتظار آنها بوده و پلیس و مراجع قضائی هیچگونه اغماضی برای آنها درنظر نخواهد گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اوباش اسلحه قلابی اخبار حوادث کرج اوباش زورگیری در کرج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فال بازیگر سینما و تلویزیون دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت حافظ فال حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۵ مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ،  اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه  آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.

چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی