Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین حسین‌زاده شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را میراث گرانسنگ امام راحل(ره) برشمرد و اظهار کرد: نیروی مردمی بسیج علاوه بر حضور مقتدرانه در دوران دفاع مقدس، امروزه در مناطق محروم و عشایری در عرصه‌های مختلفی ازجمله فرهنگی، سازندگی، اجتماعی، بهداشتی و فضای مجازی ورود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج در بحران‌ها، سوانح و خدمات اجتماعی در خط مقدم کمک به مردم است، افزود: تفکر بسیج باعث اقتدار امروز انقلاب شده، چرا که پایه بسیج، مکتبی، عاشورایی و انقلابی است.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به خدمات بسیج در منطقه اصلاندوز مغان، بیان کرد: در این دوران بحرانی از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا، بسیج و سپاه با تمام توان و آمادگی کامل با لبیک به منویات مقام معظم رهبری در عرصه کمک مومنانه بسته‌های معیشتی و بهداشتی را با کمک خیرین در بین اقشار آسیب‌دیده این شهرستان توزیع کرده است.

حسین زاده با اشاره به ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ‌سپاه و بسیج تلاش کرده تا آثار و تبعات کرونا را در شهرستان اصلاندوز کم کند‌.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر علیه جوانان تاکید کرد: دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها در صدد هجمه فرهنگی بوده و برای مقابله با آن باید بصیرت و آگاهی مردم و به‌خصوص جوانان را افزایش داد.

فرمانده ناحیه عشایری، شعار محوری هفته بسیج سال ۱۴۰۰ را «بسیج، پاره تن مردم» اعلام کرد و گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح مناطق عشایری شهرستان اصلاندوز بیش از ۷۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

حسین زاده دیدار با امام جمعه اصلاندوز، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های سیاسی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطر افشانی قبور شهدا، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای ویزیت صلواتی، نواختن زنگ بسیج در مدارس و میقات صالحین را از برنامه‌های مهم این هفته برشمرد.

وی همچنین از برگزاری رزمایش سراسری اقتدار جهادگران شهرستان اصلاندوز خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور روز شنبه ساعت ۹صبح در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه شبکه های اجتماعی فضای مجازی شهرستان اصلاندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت

سید عبدالرحمان توفیقیان در نشست کمیته برنامه ریزی این اجلاسیه در سرفاریاب گفت: ۱۴ کمیته مختلف کار برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام را بر عهده دارند.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز بر استفاده از تمام ظرفیت و توان فکری و همچنین امکانات مادی برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه تاکید کرد.

پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام نیزفت: با برنامه ریزی انجام شده قرار است در قالب چند گروه از مسئولان، تا قبل از زمان برگزاری اجلاسیه، از همه خانواده‌های معظم شهدای شهرستان چرام، سرکشی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود