Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:24:40 GMT

بازوبند کاپیتانی مزد بازی درخشان وحید امیری

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۱۶۳

وحید امیری کاپیتان چهارم تیم ملی ایران محسوب می شود

وحید امیری در نیمه دوم بازی برابر تیم ملی سوریه بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

به گزارش طرفداری، در تیم ملی فوتبال نفراتی مثل احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده سابقه بیشتری نسبت به وحید امیری در تیم ملی فوتبال دارند اما وحید امیری در واقع مرد چهارم کاپیتان های تیم ملی فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری که با 33 سال سن مسن ترین بازیکن امروز تیم ملی فوتبال محسوب می شود، در بهترین شب فوتبالی خود و در حالی که طی 2 بازی اخیر بهترین بازیکن تیم ملی بوده است، کاپیتان شد تا به گونه ای مزد رشادت خود را دریافت کند، او قبلا هم سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در دقایقی کوتاه از بازی ایران و هنگ کنگ تجربه کرده بود (کاپیتانی به مدت 22 دقیقه) و در این مدت یک گل هم به تیم ملی هنگ کنگ زده بود.

اما برای کاپیتانی وحید امیری ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند:

احسان حاج صفی تعویض شد کریم انصاری فرد در دقیقه 90 به زمین آمد علیرضا جهانبخش محروم بود

طی مراحل فوق، بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال برای دومین بار به وحید امیری محول شد، مردی که به تازگی بازوبند کاپیتانی تیم پرسپولیس را هم در غیاب کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به بازوی خود بسته بود.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! احتمال اعتراض شیخ دیاباته بابت حکم فیفا به CAS روش جالب فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال شائولین به سبک آرتورو ویدال / عکس دردسر جدید برای کیمیش؛ واکسن نزده ها به هتل های آلمان راه داده نمی شوند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا

هافبک اسپانیایی فصلی درخشان را سپری می کند.

طرفداری | ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال بتیس پاداش عملکرد درخشان خود در این تیم را گرفت.

با اعلام وب سایت لالیگا، ایسکو بالاتر از بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، آسپاس، یوسف النصیری و ساویو، به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا انتخاب شد. ایسکو همراه رئال بتیس در ماه آوریل در سه بازی لالیگایی دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و یک گل و یک پاس گل حاصل کار او بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!