Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر مرادی پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه تمرین عصر امروز اهوازی‌ها در ارتباط با وضعیت مصدومان این تیم اظهار کرد: شاید جزو معدود تیم‌هایی بودیم که فصل گذشته را دیرهنگام به اتمام رساندیم و بعد از تغییر و تحولاتی که صورت گرفت و آن تعداد بازیکنانی که از فصل گذشته برای لیگ امسال در فولاد ماندند هنوز آسیب دیدگی بازیکنان رفع نشده بود و در مدت بدنسازی تیم در حقیقت کار درمان را انجام می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی تمرینات را شروع کردیم تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند به همین دلیل نتوانستیم مراحل بدنسازی را با این نفرات به اتمام برسانیم. با این حال وقتی وارد کار شدیم مجدداً برخی بازیکنان دچار مصدومیت‌هایی شدند از جمله آبشک که هفته گذشته مجددا مصدوم شد و در سه روزی که ما در اردوی تهران بودیم، نتوانست همراه تیم تمرین کند. قاسمی نژاد نیز از ناحیه پاشنه پا دچار مصدومیت شد و اکنون چهار روز است که همراه با تیم تمرین می‌کند.

او افزود:همچنین پاتوسی که در بازی با آلومینیوم اراک از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده بود، در ۲ بازی اخیر نتوانستیم از او در مسابقات مان استفاده کنیم و اکنون هم شرایط ۵۰-۵۰ است و باید وضعیت او را بررسی کنیم.

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: میری هم مصدوم است و هنوز آسیب‌دیدگی او برطرف نشده است و در حال حاضر نرم دویی می‌کنند. میلاد بدرقه نیز در بازی دوستانه‌ای که چند روز پیش با صنعت‌نفت‌آبادان داشتیم از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و پس از سه روز اکنون کنار تیم است و زیر نظر قرار دارد. متاسفانه ایوب والی کاپیتان تیم هم روز گذشته در تمرین از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و اکنون زیر نظر قرار دارد و قرار شد کار‌های مربوط به عکسبرداری را انجام دهد و ان‌شالله بتوانیم از او در هفته پنجم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

بدرقه: دلمان برای هواداران فولاد تنگ شده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت