Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست مشترک ستاد هماهنگی برگزاری اجلاسیه نماز و شورای فرهنگی استانداری سمنان بیان کرد: توجه مناسب اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی این استان به اقامه نماز بسیار ارزشمند است.

وی به برگزاری اجلاس استانی نماز در آذرماه سالجاری اشاره و تصریح کرد: برگزاری اجلاس استانی نماز مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به میزبانی استان سمنانی در اجلاس‌های سراسری نماز در سال‌های گذشته، اضافه کرد: برگزاری اجلاس کشوری نماز در این استان بسیار مهم و ارزشمند و از برنامه‌های بسیار شاخص بوده است.

همزمانی اجلاس نماز با برنامه‌های گرامیداشت روز بسیج از دیگر مباحثی است که استاندار سمنان در سخنانش به آن پرداخت و گفت: خدمت‌رسانی در اجرای برنامه پیش‌بینی شده اجلاس نماز همزمان با فعالیت‌های روز بسیج از توفیقات بسیار والایی است که باید به اهمیت این امر توجه لازم را داشت.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های اجلاس استانی نماز و همایش بسیج به بهترین شکل ممکن، گفت: دعوت از امامان جماعت نهاد‌ها و دستگاه‌ها در تحقق این امر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

استاندار سمنان از همچنین از وجود آمادگی برای برگزاری گردهمایی ائمه جماعات استان در قالب برنامه‌ها مذکور خبرداد و توجه به این امر را ضروری خواند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه های دولتی اجلاسیه نماز برگزاری اجلاس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان