Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در مراسم گشایش این نمایشگاه "پراستیو یولیانتورو"، سفیر اندونزی و "سیدمحمد هاشمی"، معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران شهری و استانی حضور داشتند.

۲ نمایشگاه بین المللی "صنایع غذایی" و "چاپ و بسته بندی" در فضایی به گستره ۱۰ هزار مترمربع با حضور ۱۲۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی به مدت چهار روز با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایشگاه صنایع غذایی و چاپ و بسته بندی، شرکتهای توانمندی در زمینه تولید انواع مواد غذایی نظیر عسل، زعفران، سبزیجات خشک، غذاهای نیمه آماده، برنج، چای، عرقیات، برنج و خشکبار، ماشین آلات پخت نان و کیک و کلوچه، ظروف بسته بندی، دستگاه های جت پرینتر، دستگاه های تصفیه آب، چاپ و لفاف، برودتی و سرمایشی حضور یافته اند.

این نمایشگاه ها در راستای سیاست امنیت غذایی و اقتصاد مقامتی و به منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های فعال در این صنایع و رونمایی از آخرین دستاوردهای فناوری و علمی این بخش برپا شده اند.

بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی از امروز تا ۲۹ آبانماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان است. 

برچسب‌ها مشهد صنعت چاپ صنعت غذایی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد صنعت چاپ صنعت غذایی مشهد صنعت چاپ صنعت غذایی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح نمایشگاه بین المللی بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای اعلام حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به پنل کاربری خود در سامانه V.bazarketab.ir مراجعه و در بخش طرح‌های فروش، پس از مطالعه قوانین و مقررات حضور و تایید آیین‌نامه نسبت به ثبت‌نام در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند.

حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه منوط به تایید نهایی درخواست‌ها از سوی مدیر سامانه است و نتیجه نهایی بررسی درخواست‌ها در پنل کاربری کتابفروشی‌ها قابل مشاهده است.

به کتابفروشی‌هایی که حضورشان در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تایید شده است برای بارگذاری نهایی محصولات فروشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴