Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:24:54 GMT

سوپرایز اسکوچیچ با ترکیب تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۴۹۰

سوپرایز اسکوچیچ با ترکیب تیم ملی

دراگان اسکوچیچ با دو سوپرایز در ترکیب تیم کلی پا به بازی با سوریه گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترکیب تیم ملی برای دیدار با سوریه دقایقی پیش اعلام شد و بر اساس آن یازده مرد منتخب اسکوچیچ امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب توجه در این ترکیب چند سوپرایز از سوی کادر فنی تیم ملی است.

حضور عابدزاده درون دروازه تیم ملی و قرار گرفتن نور افکن و حاج صفی در خطوط دفاع و هافبک چپ نشان می‌دهد اسکوچیچ سوپرایز ویژه ای را برای دیدار با سوریه نمایان کرده است.

امیر عابدزاده می‌تواند همچون سال‌های حضور پدرش احمد رضا خیال طرفداران تیم ملی را از دروازه تیم کشورمان آسوده کند. از سوی دیگر زوج حاج صفی_ نور افکن نیز فصل گذشته در سپاهان با یکدیگر کار کرده اند و می‌توانند نتیجه دلخواه سرمربی را رقم بزنند.

نکته دیگر در خصوص ترکیب تیم ملی قرار گیری وحید امیری در کنار سردار آزمون است و باید دید نتیجه غیبت مهدی طارمی و حضور امیری در خط حمله تیم کشورمان چگونه خواهد بود.

گفتنی است این ترکیب در حالی از دقایقی دیگر وارد زمین خواهند شد که علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی همراه با تیم ملی نیستند و یکی به دلیل دو کارته شدن و دیگری به دلیل حواشی پیش آمده با دراگان اسکوچیچ تیم ملی را دنبال نمی‌کنند.

کد خبر 535855

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ اسکوچیچ مسابقات مقدماتی جام جهانی ترکیب تیم ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترکیب تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

شب گذشته پرسپولیس در اراک با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام حذفی حذف شد. یکی از ضربات از دست رفته پرسپولیس پنالتی وحید امیری بود. او پس از این اتفاق از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس