Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان  ؛  مانور دورمیزی سیلاب سطح یک به منظور بررسی سناریو‌های مختلف و در راستای اجرای مانور  بصورت ویدئو کنفرانسی و به میزبانی شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان سیستان و بلوچستان و با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان سیستان و بلوچستان، مهندس سلیمی رییس مدیریت مدیران پدافند غیرعامل منطقه جنوب شرق کشور از استان هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این جلسه  صدر معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات و مهندس سراوانی سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و عضو کمیته اطلاع‌رسانی، آقای مهدی رضایی رییس اداره خدمات شرکت برق منطقه‌ای و عضو کمیته پشتیبانی ضمن بررسی سناریو‌هایی که در زمان بروز سیلاب رخ خواهد داد بر استفاده از تجربه دیگر استان‌ها در بحث سیلاب تاکید کردند.

 مانور دورمیزی سیلاب سطح یک به منظور بررسی سناریو‌های مختلف و در راستای اجرای مانور ۲ آذرماه امسال که در منطقه پیرسهراب چابهار برگزار خواهد شد انجام  شد و در این مانور ارائه بهترین عملکرد در زمان سیلاب مد نظر همه دست اندرکاران اجرای مانور می‌باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای برق رسانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد