Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:18:16 GMT

جیم کری و آنجلینا جولی به «کوی نشاط» رادیو می‌روند!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۵۷۶

جیم کری و آنجلینا جولی به «کوی نشاط» رادیو می‌روند!

جیم کری، آنجلیا جولی، کلنت ایستوود و تام هنکس به عنوان شرکت کنندگان این هفته در مسابقه «کوی نشاط» حضور دارند!

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ندا حاجی اسماعیلی، تهیه کننده برنامه «کوی نشاط» با اعلام مطلب بالا درباره آیتم های این برنامه طنز گفت: هواداران پرشمار استاد دلنوا نگران وضعیت جسمانی او بوده و به بیمارستان کوی نشاط آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور اردشیر منظم بار دیگر شاهد رخدادی جدید در موسسه مالی و بی اعتبار «کوی نشاط» خواهیم بود و این بار موسسه با کسری بودجه ی جدی مواجه شده است.

حاجی اسماعیل افزود: کاراکترهای جیم کری، آنجلیا جولی، کلنت ایستوود و تام هنکس به عنوان شرکت کنندگان این هفته در مسابقه «کوی نشاط» حضور دارند.

حاجی اسماعیلی ضمن معرفی بخش های طنز این هفته گفت: برای تعامل بیشتر با مخاطبان رادیوایران، ما موضوع هفته ی بعد برنامه را نیز اعلام می کنیم، تا مخاطبان در صفحه مجازی با ما در ارتباط باشند.
وی ادامه داد: مسکن و حواشی آن موضوع بعدی برنامه «کوی نشاط» است علاقه مندان می توانند به صفحه مجازی koyeneshat @ مراجعه کنند و یک بیت در مورد موضوع برنامه بسرایند و یا به  صورت تصویری برای ما ارسال  کنند و یا صوت و تصویر خود را به شماره فضای مجازی رادیو ایران ۰۹۹۰۴۰۵۵۵۹۰ ارسال کنند.

«کوی نشاط» با هنرمندی تورج نصر، اردشیرمنظم، ناهید امیریان، امید ماهر، احمدرضا موسوی، مرتضی اسماعیلی، مریم باقری، تینا هاشمی، آزاده اکبری، مونیکا جهانبان و الهام زرتاختی و به کارگردانی شاهرخ باقری نژاد و به قلم ابوالفضل طاهری، مجید اجاقلو، لیلا حسین پور، اشرف نوری، لیلا اسرار و علیرضا عبدی هر هفته پنجشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

برنامه طنز «کوی نشاط»، این هفته هم پنجشنبه، ساعت ۹:۰۰ صبح از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کوی نشاط رادیو ایران کوی نشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.  

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.
یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

دیگر خبرها

  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد