Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سفرهای استانی برای خدمت به مردم است اظهار داشت : حوزه های مختلف جوانان و ورزش می‌بایست ارتباط بیشتری داشته باشد و از این تعاملات برای توسعه ورزش و حوزه جوانان بهره گرفته شود.

به گزارش برنا؛ دکتر سیدحمید سجادی در دومین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هدف ما از برگزاری جلسات این است که با هم فکری و تعامل در جریان مشکلات و موانع ورزش کشور قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه جوانان با حوزه ورزش می‌بایست ارتباط بیشتری داشته باشد و بتوانیم از این تعاملات برای توسعه ورزش و حوزه جوانان بهره بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اتفاقات خوبی که برای استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی افتاده خوشحال کننده است که به دست‌اندرکاران خسته نباشید می‌گویم.

او برگزاری رویدادهای ورزشی در کشور را بسیار مهم دانست و ادامه داد: میزبانی مسابقات بین‌المللی برای کشور افتخار است و خوشحالیم با اقداماتی که انجام شد در استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان مسابقات ارتش‌های جهان خواهیم بود.

دکتر سجادی همچنین با اشاره به انجام سفرهای استانی و بازدید از پروژه‌های ورزشی اظهار داشت: سفرهایی که انجام می شود به این دلیل است که به مردم خدمت کنیم و دستاوردی برای شهرهایی که می‌رویم داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم با حداقل منابع و همفکری که انجام می‌دهیم خدمات ارزنده‌ای را برای مردم انجام دهیم.

 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که درخصوص زلزله هرمزگان انجام شده خاطرنشان کرد: از مدیرکل استان بندرعباس، استاندار و جوانان این استان تشکر می کنم که در زمان زلزله از لحظه اول پای کار بودند و به مردم خدمت کردند. جامعه ورزش و جوانان نقش پررنگی در زلزله هرمزگان داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مشکلات ورزش و جوانان جهان هرمزگان جامعه زلزله دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان جلسه شورای معاونین ورزش ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است