Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@09:26:33 GMT

جشنواره شهد رسانه در خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۶۳۵

جشنواره شهد رسانه در خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش ایرنا این جشنواره قرار بود در روز ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰روز خبرنگار برگزار شود ولی به علت وضعیت قرمز کرونایی در خوزستان، امروز(چهارشنبه) همزمان با نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکردر شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی برگزار شد.
براساس رای هیات داوران این جشنواره در بخش "سردار قاسم سلیمانی" کوثر کریمی ، علی نواصر و حدیث کریمی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در بخش کرونا زهرا رضاپور، کوثر کریمی و مرتضی آژند مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش تیتر ملیحه گریزی نسب ، پدرام طاهری و مرتضی آژند اول تا سوم شدند و در بخش گزارش کوثر کریمی ، ملیحه گریزی نسب و شهرزاد امیری به عنوان نفرات برتر اول تا سوم شناخته شدند.
هیات داوران در بخش یادداشت سمیه غافلی ، مرتضی آژند و احسان سپهوند را به عنوان نفرات اول تا سوم برگزید.
همچنین در بخش خبر شایان حاجی نجف ، محمدرضا بنوره و خانم دلال شهبازی اول تا سوم شدند.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آیین اختتامیه نخستین جشنوره شهد رسانه با قدردانی از اصحاب رسانه که با قلم و نوشته های خود جایگاه صنعت نیشکر در کشور را ارتقا دادند ابراز امیدواری کرد در جشنواره های آینده آثار بیشتر و بهتری از اصحاب قلم تولید شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد.
عبدعلی ناصری با اشاره به جایگاه صنعت نیشکر خوزستان در کشور و نقش آن در توسعه و ایجاد اشتغال مولد برای جوانان بومی و روستاهای همجوار گفت:توسعه پایدار باید دربرگیرنده انسان ، محیط زیست و اقتصاد باشد و اگر یکی از این عناصر نادیده گرفته شود توسعه پایدار اتقاق نخواهد افتاد.
وی با اشاره به استفاده از فناوری نوین روز دنیا در بخش صنعت ، کشاورزی و آبیاری در طرح های هفت گانه نیشکری گفت: این واحدها نسبت برخی مجتمع های نیشکری فعال در خوزستان ۵۰درصد کمتر آب مصرف می کنند و ۲ برابر متوسط جهانی نیشکردر واحد سطح نیشکر برداشت می‌کنند.
ناصری به دیگر تولیدات جانبی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اشاره کرد و افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه ،در این شرکت کیفی ترین ام.دی.اف تولید می شود و در کنار آن الکل صنعتی ، خمیرمایه و خوراک دام به بازار عرضه می‌کند.
وی از اصحاب رسانه خواست ظرفیت های این صنعت اشتغال زا را بهتر معرفی ولی در عین حال این صنعت را نقد کنند.
ولید آلبوناصر رییس روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دبیر جشنواره شهد رسانه از مجموعه اصحاب رسانه که در این جشنواره شرکت کردند قدردانی و ابراز امیدواری کرد در دومین جشنواره شهد رسانه که سال آینده برگزار خواهد شد حضور بیشتری داشته باشند.
پرویز افشار بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان نیز در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: این خانه از هرکار فرهنگی مرتبط با رسانه و کمکی که اصحاب رسانه می توانند به توسعه استان داشته باشند استقبال می کند.
وی از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در برگزاری و تدارک این جشنواره فرهنگی قدردانی کرد.

برچسب‌ها جشنواره خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره خوزستان جشنواره خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اصحاب رسانه اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی

با توجه به اهمیت و نقش برجسته دانشجویان در توسعه علمی و پژوهشی کشور، پژوهشکده حقوق و قانون ایران با هدف تشویق و پشتیبانی از دانشجویان حوزه حقوق در مراحل پایانی تحصیلات دانشگاهی، تصمیم به برگزاری نخستین جشنواره ملی پایان نامه برتر حقوقی گرفته است. این جشنواره با هدف تشویق دانشجویان به ارائه پایان نامه‌های با کیفیت و ارزشمند در حوزه حقوق، ترویج فعالیت‌های پژوهشی در این زمینه و شناسایی و تقدیر از بهترین پایان نامه‌های دانشجویی در سطح کشور برگزار می‌گردد.

محورهای موضوعی جشنواره حقوق بین الملل و گرایش های مرتبط حقوق خصوصی و گرایش های مرتبط حقوق عمومی و گرایش های مرتبط حقوق کیفری و گرایش های مرتبط شرایط حضور در جشنواره فقط دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ از پایان نامه و رساله خود دفاع کرده یا دفاع خواهند کرد، می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند. پایان نامه باید در محورهای موضوعی جشنواره باشد. پایان نامه باید از نظر اصالت و اختصاصی بودن تایید شده باشد. هر دانشجو فقط می‌تواند یک پایان نامه را برای ارزیابی ارسال کند. پایان نامه باید به زبان فارسی باشد. پایان نامه باید حاوی تمامی بخش‌های مربوطه از جمله صفحه‌ عنوان، فهرست مطالب، متن اصلی، جداول، تصاویر و فهرست منابع باشد. هیچ تغییری در پایان نامه پس از ارسال آن برای ارزیابی مجاز نمی‌باشد. هیچ پایان نامه‌ای پس از گذشت مهلت ارسال، برای ارزیابی مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت. فرآیند انتخاب برگزیدگان ارزیابی پایان نامه‌ها توسط هیات داوران انتخاب پایان نامه‌های برتر از بین مجموعه ارسالی. اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان. دبیران علمی جشنواره

تقدیر از برگزیدگان جشنواره

پایان نامه‌های برگزیده از هر محور موضوعی مورد تقدیر قرار گرفته و به نویسندگان آن‌ها «تندیس پایان نامه برگزیده» اهدا می‌شود. همچنین، پایان نامه‌هایی که موفق به کسب امتیاز لازم شده‌اند، توسط انتشارات پژوهشکده حقوق و قانون ایران به صورت کتاب، چاپ خواهند شد.

زمان بندی جشنواره مهلت ارسال مقالات: ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اتمام مراحل داوری: ۱۵ آبان ۱۴۰۳ اعلام برگزیدگان و تقدیر از آنان: آذر ۱۴۰۳ راه های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره شماره تماس: ۶۳۸۷۰۰۰۰ (داخلی ۷) فضای مجازی (تلگرام، واتساپ و ایتا): ۰۹۹۶۱۱۲۵۵۶۵ ایمیل: info@illrc.ac.ir

دیگر خبرها

  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی