Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:23:27 GMT

تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر پارت سمنان غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۶۸۳

تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد بر پارت سمنان غلبه کرد

به گزارش ایرنا، این مسابقه بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در زمین سلمان محله محمودآباد یزد برگزار شد و گل‌های تیم صدرشیمی توسط سیدمهدی میرجلیلی، امیرحسین مختاری، میلاد حاتمی و سیدعلی سیدی به ثمر رسید.

این مسابقه‌ها که از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده است، در گروه دوم به مدت پنج روز به صورت دوره‌ای و مجتمع با حضور تیم‌های صدرشیمی یزد (میزبان)، ایفاسرام  اردکان، شهرداری بندرعباس، پارت سمنان و سرخ‌پوشان سقز کردستان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور ۲۵ تیم در پنج گروه همزمان در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است که ۲ تیم برتر از هرگروه به مرحله دوم صعود می‌کند.

در گروه یک تیم‌های صنعت فرش حداد اصفهان، شهریار ساری، ملوان بندرانزلی، ملوان بندرگز و نماینده زنجان حضور دارند و در گروه سوم تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، سیاه کوه اردکان، فولادهرمزگان، موج سواران ساحل نوشهر و وحدت چمران ماهشهر با هم رقابت می‌کنند.

در گروه چهارم  پاس جوان گناوه، دریانوردان بوشهر، شهرداری چلیچه، طوفان طاهروئیه سیریک و آبی‌پوشان کاشان و در گروه پنجم تیم‌های شهرداری دشتی پارسیان، شاهین خزر رودسر، سپاهان سمنان،  شهدای عنبرآباد و تاج کرمان حضور دارد.

در پایان رقابت‌ها، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی که زمان و مکان آن متعاقبا توسط فدراسیون اعلام می‌شود، صعود می‌کنند.  

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد (مردآباد) یزد راه‌اندازی شد و  فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان با شکل گیری همین باشگاه آغاز شد .

هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها سمنان لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان لیگ دسته اول فوتبال یزد سمنان لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج