Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک جذاب است و فردا دنبال فوتبال تدافعی نیستیم.

به گزارش برنا از اراک،  فراز کمالوند  در نشست خبری قبل از بازی با  آلومینیوم اراک افزود: فردا تیم فوتبال مسجد سلیمان و آلومینیم اراک در قالب رقابت‌های لیگ به مصاف هم می‌روند و دوست دارم همه تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جای خوشحالی دارد یک بار دیگر در شهر اراک هستیم و رقابت دیدنی را در خدمت دوستداران و علاقه‌مندان به فوتبال داریم چرا که سابقه کارکردن در این شهر را دارم و به میزان علاقه‌مندی مردم به تیم فوتبالشان واقف هستم.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خاطرات بسیار خوبی  در رقابت‌های فوتبالی لیگ از اراک دارم و خیلی خوشحالم که تیم آلومینیوم به آن چیزی که مستحق آن بوده رسیده و به لیگ برتر راه یافته است.
کمالوند با تبریک ویژه به «رسول خطیبی»، گفت: این مربی ارزنده کشور در مدت کارکردن با تیم آلومینیوم توانسته نتایج خوبی بگیردو آرزوی چندساله مردم اراک را محقق کند.

وی اظهار داشت: تیم آلومینیوم اراک سال گذشته و امسال در رقابت‌های لیگ خوب حاضر شده است و در سال دوم حضورش که تاکنون با نتایج خوبی همراه بوده مشخص است که روی تیم کار شده است.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: جای شهر اراک، مردم خونگرم و علاقه‌مند و پرشور اراک در لیگ برتر خالی بود و تیم آلومینیوم به آنچه استحقاق داشت دست پیدا کرده است.

کمالوند در خصوص مشکلات اعتباری تیم‌های نفتی هم گفت: تیم‌های نفتی چندین سال است که مشکلاتی دارند و نمی‌دانم و جای سوال است که چطور همه تیم‌های دولتی دیگر که در لیگ هستند این مشکلات را ندارند.

وی تصریح کرد:  سه تیم خصوصی شهر خودرو، نساجی و تراکتور در لیگ برتر خصوصی هستند و بقیه دولتی هستندو نمی دانم چرا بقیه تیم‌های دولتی از دولت پول می‌گیرند اما به نفت که می‌رسد، دچار مشکل می‌شود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: در صورتیکه مسجد سلیمان و آبادان ثروتمندترین شهرهای کشور هستند و همه ذخایر و منابع طبیعی نفت و گاز در این ۲ شهر است و وضعیت موجود خیلی بد است.

کمالوند عنوان کرد: میانگین قرارداد بازیکنان نفت مسجد سلیمان ۷۰۰ میلیون تومان است و در لیگ تیم‌هایی هستند که بیش از تیم نفت مسجد سلیمان هزینه کرده‌اند.

وی افزود: پول این تیم رقمی نیست، ۲۰ میلیارد تومان پول یک بازیکن بزرگ است اما این رقم بودجه تیم ما است و  انتظار است مسئولان مربوطه به این مشکلات رسیدگی کنند نه تنها برای تیم ما، بلکه برای همه تیم‌های نفتی کاری شود.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: شور و نشاط و علاقه مردم آبادان به فوتبال زبانزد است  و این حداقل کاری است که می‌توان برای این مردم کرد و این دلخوشی را از آنان نگرفت.
کمالوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: فردا ( پنجشنبه) سه تا از بازیکنان را در اختیار نداریم و از سایر بازیکنان استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: این تیم به‌عنوان آخرین تیم وارد مسابقات شده اما به‌گونه‌ای بسته شده  که در سطح بازیکنان سایر تیم‌ها است و یک سطح هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند هفته ششم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تیم آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار شد که در یکی از بازی‌ها، تیم‌های چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک باید در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم بروند.

در شرایطی که سازمان لیگ هنوز زمان برگزاری این مسابقه را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسید این بازی فقط باید در تاریخ 27 اردیبهشت انجام شود تا تداخلی در برنامه بازی‌های دو تیم به وجود نیاید و بتوانند به مسابقات لیگ برتر و لیگ یک برسند.

آلومینیوم اراک روز 22 اردیبهشت میزبان صنعت نفت آبادان است و روز یکم خردادماه باید در شهر سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و رقابت حساسی را بین تیم‌های نیمه بالای جدول برگزار کند که طبق اعلام سازمان لیگ، بین این دو مسابقه باید رودرروی چادرملو اردکان قرار بگیرد.

چادرملو اردکان هم روز 19 اردیبهشت میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود و روز 31 اردیبهشت هم مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد که طبق برنامه دو تیم، فقط یک تاریخ مشخص می‌تواند میزبان دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک باشد.

فشردگی مسابقات آلومینیوم اراک در لیگ برتر و زمان طولانی که بین دو دیدار لیگ یکی چادرملو اردکان وجود دارد، موجب می‌شود تا سازمان لیگ احتمالا تاریخ 27 اردیبهشت را برای دیدار شاگردان سید مجتبی حسینی و سعید اخباری انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود