Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد فاطمی‌نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۱۰ برنامه سازندگی، فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در سطح حوزه‌های مقاومت، ناحیه مقاومت و پایگاه‌های بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: شجره طیبه بسیج که اوایل انقلاب توسط امام راحل کاشته شد، اکنون به ثمر رسیده و شاهد ثمرات آن در ایران اسلامی و منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس اظهار داشت: بسیج در میدان‌هایی که انقلاب نیاز داشته و در گردنه‌های سخت و مشکلاتی که نیازمند حضور مردم و بسیج بوده، همواره حضور تاثیرگذار داشته است.

وی افزود: امروز نیز با توجه به تهدیدات مختلف دشمنان، بسیج در صحنه و عرصه‌های مختلفی از جمله امنیتی و سازندگی حضور فعال دارد.

سرهنگ فاطمی‌نسب با بیان اینکه ۱۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، محرومیت‌زدایی و بهداشت و درمان در شهرستان فردوس فعال هستند گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و حلقه‌های صالحین به منظور تربیت نیروهای انقلابی در جهت کادرسازی برای آینده مهمترین فعالیت بسیج شهرستان در عرصه‌های فرهنگی است.

وی افزود: فضای مجازی اولویت اصلی بسیج بوده و یکی دیگر از عرصه‌هایی است که بسیج در آن حضور پررنگی داشته و به دلیل اهمیت بالای این عرصه ۲ گردان سایبری با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای مردم در شهرستان فردوس فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه امسال میز خدمت در شهرستان متفاوت‌تر برپا خواهد شد گفت: مسایل و مشکلات روستاها را از قبل تهیه کرده‌ایم و مسوولان شهرستان با توجه به نیازسنجی که صورت گرفته است برای حل این مشکلات در روستاها حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج امسال با عنوان "بسیج پاره تن مردم"، به مهمترین برنامه‌های این هفته در شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه و تجدید میثاق با ولایت، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، مسابقات کتابخوانی، تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی و محافل انس با قرآن کریم از مهمترین برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها خراسان جنوبی فردوس هفته بسیج فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی فردوس هفته بسیج خراسان جنوبی فردوس هفته بسیج فضای مجازی فضای مجازی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران