Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حبیب مسیحی تازیانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از ممنوعیت ورود گردشگر به منطقه حفاظت شده گنو خبرداد.

 مسیحی تازیانی افزود: تا برگشت وضعیت پایدار از عبور و مرور در منطقه حفاظت شده گنو خودداری شود.

او گفت: باتوجه به وقوع زلزله اخیردر بندرعباس و احتمال ریزش کوه گنو و مسدود شدن مسیر رفت و آمد به منطقه حفاظت شده گنو، گردشگران و علاقمندان به طبیعت تا برگشت وضعیت پایدار از حضور در این منطقه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوه گنو هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس

به گزارش خبرآنلاین، «جمشید دلفارد»، مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان در حاشیه ورود زائران به فرودگاه بندرعباس گفت: نخستین گروه حاجیان، ساعت ۱۳ امروز، وارد فرودگاه بندرعباس شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان در خصوص جزییات این اعزام افزود: نهم اردیبهشت ماه جاری ‌۲۵۵ زائر در قالب سه کاروان عازم بیت‌الحرام شدند که از این تعداد ۱۸۰ نفر خانم و ۷۵ نفر آقا هستند. دلفارد همچنین از پرواز سفرهای زائرین حج تمتع به سرزمین وحی در ۱۳ و ۱۴ مردادماه جاری خبر داد و گفت: ‌از اول ماه صفر یعنی ۱۵ مردادماه، پروازهای عمره از سر گرفته خواهد شد.


گفتنی است؛ طی ۱۰ روز گذشته، نخستین پرواز زائران حج عمره مفرده پس از ۹ سال از فرودگاه بین المللی بندرعباس به سوی خانه خدا انجام شد. کوچک‌ترین زائر این سفر در این پرواز، هفت سال و مسن‌ترین آنها ۹۷ سال سن دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904332

دیگر خبرها

  • ورود خادمین حرم مطهر رضوی به بندرعباس
  • جشن گلابتون ویژه برنامه روز دختر در بندرعباس
  • مسیر اصلی جاده صالح آباد- تربت جام مسدود شده است
  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس
  • در زندان زنان بندرعباس چه می گذرد؟ | تصاویر
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد