Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:45:26 GMT

واکنش تعزیرات به درج دو قیمت بر روی یک محصول +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۶۹۶۵

واکنش تعزیرات به درج دو قیمت بر روی یک محصول +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش کلیپ کوتاهی توسط یکی از شهروندان مبنی بر دو نرخه بودن محصول لبنی در فضای مجازی منتشر شد.

مهدی طیبی معاون حقوقی و پیشگیری تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درج ۲ نرخ به صورت همزمان بر روی کالا‌ها تخلف است و ملاک برای خرید مشتری قیمت اولیه مندرج بر روی اقلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که در این کلیپ مشخصات کارخانه تولید کننده محصول لبنی مشخص نیست نمی‌توان به صورت مستقیم وارد عمل شده و به سراغ واحد متخلف رفت، اما در بازرسی‌هایی که در قالب گشت‌های مشترک با حضور روسای شعب تعزیرات و سایر مراجع نظارتی از جمله بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود، چنانچه با این نوع تخلف مواجه شوند متخلفان شناسایی و با تشکیل پرونده برای آن‌ها برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

معاون حقوقی و پیشگیری تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: این شهروند نیز می‌تواند با حضور در مجتمع گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران و یا از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین ۱۲۴ سازمان صمت موضوع را گزارش دهد تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدامات قانونی صورت بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

از استیک تا پیتزا با روکش طلا/ عرضه غذا‌های طلایی مجاز است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گرانفروشی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد