Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، نیروهای ارتش یمن یک فروند پهپاد انفجاری را به سمت جنوب عربستان شلیک کردند و سخنگوی ائتلاف سعودی نیز شلیک این پهپاد به سمت فرودگاه «أبها» واقع در جنوب عربستان سعودی را تائید کرد.

با وجود آنکه منابع خبری اعلام کردند ترکش‌ها و قطعات این پهپاد در داخل محوطه فرودگاه أبها سقوط کرده، سخنگوی ائتلاف سعودی همزمان ادعا کرد که این پهپاد را پیش از برخورد به زمین رهگیری کرده است و ما اقدامات لازم برای حفاظت از خود مطابق با قوانین بین‌المللی را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات در حالی انجام شده که ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنان به پیشروی های خود در شهر مأرب در نبرد با عناصر وابسته به عربستان سعودی ادامه می دهند. بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی روز چهارشنبه دستاوردهای جدیدی را در نبرد با عناصر وابسته به سعودی خلق کردند. یمنی ها موفق شدند بر مناطق «شقه مَی» و «عِرق مَی» مسلط شوند.

منابع آگاه اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از تحقق دستاوردهای مذکور موفق شدند به ۵ کیلومتری مرکز شهر مأرب برسند. این درحالی است که نیروهای یمنی پیشتر در ۸ تا ۱۰ کیلومتری مأرب بودند.

همزمان با پیشروی های گسترده ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر مأرب، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی حملات خود به نقاط مختلف این شهر را بیش از پیش تشدید کرده اند تا از سرعت پیشروی یمنی ها جلوگیری کنند.

کد خبر 5354688

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جنگ 2015 یمن فرودگاه ابها ائتلاف سعودی ایالات متحده امریکا روسیه عراق رژیم صهیونیستی ایران بلاروس سوریه فلسطین اتحادیه اروپا ترکیه ارمنستان عربستان سعودی افغانستان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد