Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد مهدی پور رییس اداره پارک ملی قطرویه بیان داشت: ماموران پارک ملی قطرویه با همکاری ایست و بازرسی این منطقه، هنگام گشت و کنترل خودروها، به یک دستگاه خودرو تاکسی مشکوک شده و در بازرسی از خودرو مذکور، ۲ فرد شاهین که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند، کشف و در جریان این پرونده دو نفر نیز، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: متخلفان قصد داشتند این پرندگان را به بوشهر انتقال داده و از آن جا، با هدف تجارت و با قیمت‌های نجومی، به کشور‌های حوزه خلیج فارس قاچاق کرده و توسط دلالان و واسطه گران به شیوخ عرب بفروشند.

رئیس پارک ملی قطرویه افزود: افراد دستگیر شده، بلافاصله با هماهنگی​ دادستان عمومی و انقلاب نی ریز تحویل بازداشتگاه موقت شده و مراتب به منظور سیر مراحل قانونی، صورت جلسه شد.

مهدی پور ابراز داشت: شکار، زنده گیری، خرید، فروش، حمل، نگهداری و صدور پرندگان شکاری، علاوه بر محکومیت به حداکثر مجازات حبس مقرر در قانون، جزای نقدی از سیصد میلیون ریال تا دو میلیارد ریال را در پی دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف پرنده شاهین پارک ملی قطرویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بزرگداشت مقام و منزلت معلم بیش از ۵۰برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی درشهرستان شاهین دژ برگزار خواهد شد.
آقای احمد شکری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای شاهین دژ گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه، برتر و بازنشستگان شاهین دژ، برگزاری مسابقات ورزشی در ده رشته ورزشی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از مهمترین برنامه‌های این هفته در شاهین دژ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!