Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن این روزها به خاطر عدم نتیجه‌گیری تیم ملی عراق و عملکرد ضعیفش موررد انتقاد رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال عراق در ششمین مسابقه خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به مصاف کره جنوبی رفت و در بازی که اسما میزبان بود با سه گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ادووکات در این مرحله از رقابت ها و بعد از جدایی کاتانچ شرایط متفاوتی را به نسبت دور قبل تجربه می کنند.

عراق در ۶ بازی خود ۴ تساوی، ۲ شکست دارد و با ۴ امتیاز در رده ششم گروه پنج تیمی قرار گرفته است.

در حالی که در دور قبل عراق با شکست ایران یک چهره مدعی صعود از خود به نمایش گذاشته بود اما حالا دیگر خبری از آن قدرت نیست.

یکی از بازیکنانی که به خاطر این نتایج مورد انتقاد قرار گرفته بشار رسن است. بشار که سابقه عضویت در پرسپولیس را هم دارد و با این تیم روزهای خوبی داشت در تیم ملی روزهای بدی را پشت سرمی گذارد و او بیش از هربازیکن دیگری تحت فشار رسانه هاست.

عراق هم چنان شانس صعود به پلی آف را دارد اما با توجه به این عملکرد بعید به نظر می رسد آن ها به صعود نزدیک شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی بشار رسن پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس تیم ملی تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!