Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پیامی رحلت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انّا لله و انا الیه راجعون 

خبر رحلت حضرت آیت الله مجتهد شبستری موجب تالم و تاثر فراوان گردید. 

این روحانی مجاهد و یار صمیمی انقلاب اسلامی و همراه دیرین مقام معظم رهبری در برپایی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی پایی پُر استقامت داشت و همواره همراه صادق نظام در پیمودن راه دشوار خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله شبستری بخش مهم و قابل توجهی از تاریخ پر رمز و راز انقلاب اسلامی در خطه آذربایجان شرقی است. ایشان هم در کسوت نماینده ولی فقیه در استان و هم نماینده ادوار مجلس خبرگان چهره ای موثر و تاریخ ساز را از خود به یادگار گذاشت.

ایفای نقش موثّر در ادوار مختلف مجلس خبرگان و اتخاذ موضع فعال و عمارگونه در حوادث سخت بمانند فتنه ۸۸ و خلق حماسه ۸ دی، تصویر ایشان را در ذهن و خاطرِ جمعی مردم این دیار ماندگار کرده است.

اینجانبان، رحلت این روحانی فاضل و انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه روحانیت مبارز، حوزه های علمیه قم و تبریز و همچنین به مردم عزیز و ولایتمدار استان و بیت مکرم شان تسلیت گفته و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینماییم.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا 

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده 

فرمانده سپاه عاشورا

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه عاشورا آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: معلم باید احترام شود. نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

آیت الله آل هاشم افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد. دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست. اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

کد خبر 6094126

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت