Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:21:14 GMT

شهادت مامور ناجا حین اجرای ماموریت در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۷۶۰۶

شهادت مامور ناجا حین اجرای ماموریت در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ماموران یگان امداد زاهدان در حین اجرای ماموریت و مقابله با عوامل قاچاق سوخت در این شهرستان بر اثر زیرگرفتن عمدی توسط راننده خودروی قاچاق بر سوخت، دچار جراحات شدید شده و به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل انتظامی استان، سردار احمد طاهری در این‌باره افزود: گروهبانیکم محمد رضا نورایین و  دیگر همکار همراه وی در حین انجام ماموریت در زاهدان هنگام مواجهه با خودروی حامل سوخت قاچاق، راننده این خودرو پس از تخطی از فرمان پلیس اقدام به زیر گرفتن عمدی ماموران انتظامی کرد که یکی از ۲ مامور دچار جراحت شدید شده و بلافاصله برای مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: گروهبانیکم نورایین با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

وی بیان کرد: دیگر همکار همراه گروهبانیکم نورآیین که دچار مصدومیت شده بود درمان و حال عمومی وی رضایت بخش و تلاش برای دستگیری راننده شناسایی شده متواری ادامه دارد.

سردار طاهری با تبریک و تسلیت شهادت این پلیس وظیفه شناس و فداکار به حضرت ولی عصر ( عج )، رهبر معظم انقلاب، خانواده گرانقدر شهید "نورآیین"، بستگان وی، همکاران سخت کوش خود و مردم شریف استان، خاطر نشان کرد: زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید متعاقبا به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه