Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اکبر قاسمی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته بسیج شهرستان رشت، اظهار کرد: بسیج در همه زمان ها و همه بخش ها نقش مهمی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت دفاع از دستاوردهای انقلاب مهم ترین رسالت بسیج است، گفت: امروز شاهد گسترش تفکر بسیجی در میان همه ملت های آزادی خواه جهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج ۷۰۰ برنامه در شهرستان رشت اجرا می شود، افزود: افتتاح پایگاه‌های مقاومت، توزیع بسته معیشتی، برگزاری یادواره شهدا و برپایی میز خدمت بخشی از این برنامه ها است.

سرهنگ قاسمی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی و کاروان جهادی ۲۹ آبان ماه، گفت: این رزمایش با هدف خدمات رسانی به مردم شهر رشت انجام می شود.

وی به حضور بسیج در عرصه محرومیت زدایی اشاره و اضاقه کرد: همزمان با هفته بسیج سه واحد مسکن محروم با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح و به صاحبان آن واگذار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در این زمینه با توجه به تفاهمنامه های امضا شده میان سپاه و برخی از بانک های عامل وام های خود اشتغالی به جوانان جویای کار واریز می کنند.

وی به اقدامات سپاه ناحیه مرکزی رشت در راستای اشتغال‌زایی اشاره و بیان کرد: در این راستا صندوق‌های قرض الحسنه در مساجد تشکیل و حتی در یک صندوق ۲۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

سرهنگ قاسمی با اشاره به احداث هفت بازارچه محله توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت با همکاری شهرداری، گفت: همچنین در صندوق مسکن مهر کارگاهی ایجاد و محصولات تولید شده این کارگاه وارد بازار می‌شود.

کد خبر 5354658

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر قاسمی سپاه قدس گیلان هفته بسیج رزمایش زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه هفته بسیج کتاب و کتابخوانی واکسن کرونا عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل واکسیناسیون کرونا سپاه ناحیه مرکزی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود