Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:27:44 GMT

چهارمین قرار خدمت شهردار پایتخت در منطقه ۳ رقم خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۷۶۷۲

چهارمین قرار خدمت شهردار پایتخت در منطقه ۳ رقم خورد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علیرضا زاکانی پس از حضور در مقبره الشهدای منطقه ۳ و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در امامزاده اسماعیل (ع) زرگنده حاضر شد.

شهردار تهران پس از زیارت امامزاده اسماعیل زرگنده به همراه معاونان و حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران در جلسه هماهنگی بازدید منطقه حضور پیدا کرد.

وی پس از پایان جلسه هماهنگی بازدید خودرویی خود را از سطح منطقه ۳ آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید شهردار تهران از محل اسکان کارگران پسماند 

شهردار تهران به منظور بررسی مجدد آخرین تغییرات ایجاد شده در محل اسکان کارگران پسماند، در بازدید خود از منطقه ۳ سری به کارگران این بخش زد.

بازدید از آخرین وضعیت پارکینگ طبقاتی نیایش

زاکانی در ادامه بازدید خود به طرح نیمه کاره پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری اداری نیایش رفت و در جریان آخرین وضعیت تکمیل این طرح قرار گرفت.

کارشناس پروژه از سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره آخرین وضعیت، چالش ها و نواقص طرح پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری اداری نیایش به شهردار تهران گزارشی ارایه کرد.

بر اساس گزارش کارشناس طرح پیشرفت پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری اداری نیایش نزدیک به ۵۰ درصد است.

زاکانی در ادامه از تجهیزات سوله مدیریت بحران منطقه سه نیز بازدید و در جریان آمادگی منطقه در برابر بحران قرار گرفت و پس از آن در جلسه با نخبگان منطقه شرکت کرد.

هم اکنون جلسه شهردار تهران با نخبگان منطقه سه در حال برگزاری است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه سه تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران علیرضا زاکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه سه تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهرداری منطقه سه تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران علیرضا زاکانی پارکینگ طبقاتی شهردار تهران منطقه ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر

اواخر سال گذشته بود که ایده ساخت یک مسجد در بوستان قیطریه رسانه‌ای شد؛ ایده‌ای که از سوی چهره‌های سیاسی، کارشناسان و افکار عمومی با مخالفت روبه‌رو شد اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران تاکید کرد که؛ « حتماً در پارک‌ها مسجد می‌سازیم و درختی هم قطع نمی‌شود.» او با اشاره به قطع درختان در این پارک هم گفته بود: «فقط ۱۵ - ۱۰ نهال آنجاست که قرار شد بردارند و آن طرف تر بکارند.» حال تصویری از نصب بنر جدید شهرداری تهران، در مقابل پارک قیطریه در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بر روی آن نوشته شده است: «زنده باد درخت»/ ‌viral pic

دیگر خبرها

  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود