Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هگمتانه گفت: طرح تولید گاز وی.سی.ام (مواد اولیه تولید گرانول) در این مجتمع براساس فهرست قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین با مشارکت این کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هگمتانه، "امین بیانک" با اعلام این خبر  افزود: در دیدار اعضای هیات مدیره این شرکت(پتروشیمی هگمتانه) با وزیر نفت، طرح توسعه و راه اندازی خط تولید گاز وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.ام (با نام علمی مونومر وینیل کلرید یا کلرواتن) مطرح و تصویب شد.

وی اظهار داشت: معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران، استحقاق و توانمندی شرکت پتروشیمی هگمتانه را برای راه اندازی خط تولید این گاز تایید کرد و در نهایت با مساعدت وزیر نفت به تصویب رسید.

بیانک تصریح کرد: همچنین در این جلسه با انتقال خط اتیلن غرب در کوتاه ترین زمان به پتروشیمی هگمتانه موافقت شد.

وی ادامه داد: تصویب این ۲ طرح بسیار با اهمیت، موجب شکوفایی و توسعه پتروشیمی هگمتانه در عرصه های جهانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هگمتانه تاکید کرد: تامین خوراک و مواد اولیه این پتروشیمی بزرگ ترین دغدغه شرکت محسوب می‌شود که با اجرای این ۲ طرح، وابستگی ما به تامین مواد اولیه از بین رفته و دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته در مدار کار می کنند.

وی با اشاره به تعطیلی ۶ ماهه این شرکت به دلیل نبود مواد اولیه، خاطرنشان کرد: در برنامه ای کوتاه مدت تلاش داریم با تامین و واردات گاز وی.سی.ام، خط تولید شرکت را راه اندازی کنیم.

بیانک افزود: در برنامه ای میان مدت نیز قصد داریم با ساخت چهار مخزن ۲ هزار تنی در شهر بندری ماهشهر، گازهای وی.سی.ام وارداتی را در آن مکان ذخیره کنیم.

وی اظهار داشت: محصول تولیدی این شرکت، پودر گرانول پی.وی.سی با درجه پزشکی و دارای استانداردهای جهانی استو یک شرکت منحصر به فرد در خاورمیانه محسوب می شود.

اعتبارات راه اندازی پتروشیمی ابن سینا از صندوق توسعه ملی تامین می شود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز دراین باره گفت: با هماهنگی های انجام شده تامین اعتبارات راه اندازی پتروشیمی ابن سینا در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد، از صندوق توسعه ملی تصویب شد.

«حمیدرضا حاجی بابایی» افزود: در نشست با وزیر نفت بر تسریع روند ساخت پتروشیمی ابن سینا تاکید شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین همدان شرکت پتروشیمی هگمتانه مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲