Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ در این بیانیه آمده است: هفته گذشته فیلمی از حادثه‌ای تلخ در فضای مجازی منتشر شد، حادثه ای که در آن یک مادر کرمانشاهی به همراه نوزاد ۲۷ روزه‌اش حین راه رفتن در پیاده رو به ناگاه با فرونشست زمین به داخل حفره ای فرو می رود.

این بیانیه می افزاید: هرچند که طبق فیلم منتشر شده، این مادر و نوزادش به سرعت توسط اطرافیان از درون چاه فاضلاب سه متری که در آن افتاده بودند، نجات پیدا کردند خوشبختانه آسیبی ندیدند، اما پرونده این حادثه با توجه به ابعاد آن روی میز دادسرای استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه دادستانی کرمانشاه همچنین آمده است: براین اساس، دادستان کرمانشاه دستور پیگیری این پرونده را صادر کرد و باتوجه به اهمال پیمانکار شهرداری در عدم پر کردن این چاه از رده خارج شده، موضوع در دادسرا در حال بررسی کامل تر است.

دادستان کرمانشاه ضمن تاکید بر شناسایی هرچه سریعتر مقصرین و مسببن این حادثه، بر مجازات آنها تاکید دارد.

توضیحات شهرداری منطقه یک کرمانشاه در خصوص سقوط یک شهروند به درون چاه

به دنبال این حادثه همچنین شهردار منطقه یک کرمانشاه در خصوص کلیپ سقوط یک شهروند به درون چاه فاضلاب قدیمی توضیح داد و گفت: ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد در خیابان گلسرخ کرمانشاه یکی از شهروندان پس از فرو ریخت قسمتی از پیاده‌رو به درون یک چاه از رده خارج شده سقوط می‌کند.

 «بیژن مرادی» افزود: این چاه‌ها مربوط به دفع فاضلاب خانگی است که پیش از ساخت و تاسیس شبکه فاضلاب شهری توسط مالکین احداث شده است.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حدود ۳۰-۴۰ سال گذشته که منازل مسکونی این منطقه ساخته شده است برای دفع فاضلاب خانگی چاه‌های دفع فاضلاب جذبی حفاری می‌کردند.

مرادی ادامه داد: پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق این چاه‌های دفع فاضلاب توسط مالکین از رده خارج شدند و باید خود مالک این چاه‌ها را خاکریزی و پر می کردند که بعدها دچار ریزش دهانه نشود.

وی بیان کرد: از سال‌های گذشته تاکنون در معابر منطقه هیچ اثری از این گونه چاه‌ها مشاهده نشده است و از طرفی تاکنون توسط مالکیین این منطقه به شهرداری از وجود چنین طرح‌هایی اطلاع‌رسانی نشده که شهرداری برای رفع خطر و پر کردن این چاه‌ها اقدام کنند.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: پس از این اتفاق به تمام پلاک‌های ثبتی سطح منطقه‌ یک به صورت کتبی اخطار شد که اگر در گذشته از چاه‌های فاضلاب جذبی استفاده می‌کردند به شهرداری اعلام کنند که با همکاری مالک این عملیات خاکریزی و پر کردن آن سریع انجام شود.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان آن خدمات ارائه می دهد.

برچسب‌ها شهرداری کرمانشاه دادستانی کل کشور فرونشست کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه دادستانی کل کشور فرونشست شهرداری کرمانشاه دادستانی کل کشور فرونشست کرمانشاه دفع فاضلاب چاه ها درون چاه منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز

 

به گزارش تابناک،‌ معاون دادستان شیراز از دستگیری ۳ نفر در خصوص فوت یک پزشک در استان فارس خبر داد.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضائی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

 

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری