Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین روزهای کاری خود در نشست شورای اداری استان که با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد درخواست‌هایی از رئیس جمهور داشت که یکی از آنها راه اندازی دانشگاه صنعتی در مرکز استان بود.

سید علی احمدزاده استدلال های خود را برای راه اندازی این دانشگاه در استان نزد آیت الله رئیسی بیان کرد که البته دلایلی مستدلی بود و نشان داد که نیاز امروز استان وجود چنین مرکز دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اول از ضعف دانش فنی در استان یاد کرد که موضوع بسیار درستی است و اکثر کارهای فنی به خصوص در پروژه‌های عمرانی در دست غیر بومی‌ها بوده که در چند سال اخیر حضور غیر بومی ها در پروژه‌هایی مثل سد چم شیر موجب ایجاد حاشیه و تنش در استان شد.

از آن جهت که باید به دلیل بیکاری خیل عظیمی از جوانان کهگیلویه و بویراحمدی مشاغل از جمله کارهای فنی در دست جوانان بومی باشد لذا از این حیث پیشنهاد خوب و اثرگذاری از سوی استاندار بوده اما دلیل دیگر استاندارد شاید به ضعف فرهنگ کار به خصوص در مشاغل فنی برمی‌گردد که بیشتر جوانان استان خواهان مشاغل دولتی و به قیمت حقوق و دستمزد پایین و یا سردرگمی در استخدام ها هستند.

با راه اندازی دانشگاه صنعتی قطعا و حتماً فرهنگ ضعیف کار در استان ارتقا پیدا خواهد کرد اکنون سوال از آقای احمدزاده استاندار این است که پس از طرح چنین درخواستی آن هم نزد مقام عالی کشور آیا تاکنون پیگیری از سوی وی و تیم مدیریتی استان در مرکز صورت گرفته اگر کاری انجام شده در چه حد بوده رایزنی‌ها تا چه اندازه اثرگذار بوده و آیا از توان نمایندگان برای پیگیری چنین موضوعی استفاده شده است.

استاندار می‌بایست با تقسیم کار و وظیفه از مسئولان به خصوص معاونان مربوطه خود بخواهد که چنین موضوعی را به جد پیگیری کنند و همچنین می تواند یک مجمع عالی دانشگاهی با حضور روسای همه دانشگاه های استان تشکیل داده و با یک انتخاب یک رئیس از میان آنها پیگیری موضوعات این چنینی را به مجمع عالی دانشگاهی بسپارد تا خود بتواند کارهای به زمین مانده دیگر را در استان پیگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور کهگیلویه و بویراحمد آیت الله رئیسی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان