Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزرش رکنا ، رسیدگی به این پرونده از 22 آبان امسال به‌دنبال قتل مرد جوانی به‌نام احمد 26 ساله که نگهبان شهرک صنعتی در اشتهارد بود شروع شد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی در محل حضور یافتند و به دستور بازپرس کشیک قتل جسد مقتول که با ضربه‌های چاقو کشته شده بود برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شد.

دستگیری قاتل در کوه های اشتهارد

عموی مقتول که در صحنه جنایت حضور داشت به‌ کارآگاهان گفت: برادرزاده‌ام به‌دنبال ورود یک سارق به شهرک به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اظهارات عموی مقتول باعث سوء ظن پلیس به وی شد که سرانجام در ادامه بازجویی‌ها گفت: من شاهد این جنایت بودم، نیمه شب یکی از بستگانمان که مدعی بود خواهرش توسط مقتول مورد آزار قرار گرفته است به اتاقک نگهبانی وارد شد و برادر زاده‌ام را در خواب با چاقو به قتل رساند من سعی کردم مانعش شوم اما او با من درگیر شد و بعد مرا تهدید کرد که اگر حقیقت را برملا کنم جانم به‌خطر می‌افتد.

به‌دنبال اظهارات تنها شاهد ماجرا متهم فراری به نام ناصر 27ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. او که در کوه‌های اطراف اشتهارد مخفی شده بود طی مدت کوتاهی توسط نیروهای پلیس بازداشت شد.

 این متهم پس از بازجویی مدعی شد مقتول مزاحم خواهرش شده بود، برای همین نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قاتل جنایت اخبار حوادث قتل قاتل اشتهارد قاتل فراری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فال دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت بازیگران زن معروف مهراد جم و دنیا جهانبخت مهراد جم خواننده مهراد جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزاری خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

رستمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 747962

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!