Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران در ششمین دیدار خود از مرحله سوم رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد در دیداری یکطرفه تیم ملی سوریه را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داده تا به صدرنشینی‌اش در گروه اول این مسابقات ادامه دهد. جدول به گونه‌ای است که تیم ملی می‌تواند با اولین ۳ امتیازی که به دست می‌آورد جواز حضور در جام جهانی را دریافت کرده و بازی‌های باقی مانده‌اش را به صورت تشریفاتی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی قنبرپور پیشکسوت و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت:

جدا از نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد، کیفیت بازی تیم ملی هم بسیار مطلوب بود و ملی پوشان چشم‌نواز بازی کردند. همانطور که بعد از پیروزی مقابل لبنان گفتیم کیفیت بازی مطلوب نیست، امروز می‌گوییم تیم ملی بازی بسیار خوبی را هم انجام داد. به نظرم این بهترین بازی ما در این ۶ دیدار اخیر بود.

این مربی فوتبال خاطرنشان ساخت:

در حال حاضر نسل خوبی در تیم ملی حضور دارد و جمعی از بهترین بازیکنان در سنی مناسب کنار هم قرار گرفته اند. این کار سرمربی تیم ملی را راحت می‌کند. ما بازیکنان خوب به اندازه کافی در بهترین شرایط داریم. همانطور که دیدید مثلاً بازیکنی مثل جهانبخش را به دلیل محرومیت نداریم، اما اصلاً جای خالی‌اش احساس نمی‌شود.

وی افزود:

علاوه بر بازیکنانی که امروز در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می‌گیرند، ما نیمکت بسیار پُر و پیمانی هم داریم و باید گفت اسکوچیچ یکی از خوشبخت‌ترین مربیان آسیا است که هدایت چنین تیمی با دو جین بازیکن تراز اول را در اختیار دارد.

مصطفی قنبرپور با اشاره به بازی ملی پوشان بیان داشت:

اکثر بچه‌ها مقابل سوریه در فرم ایده آل قرار داشتند و سخت است اگر بخواهیم از یکی نام ببریم. اما جدا از گلزنان این بازی، باید گفت وحید امیری با وجود اینکه گلزنی نکرد، نقش تعیین کننده‌ای در این بازی داشت. او بهترین دوران فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و وجود چنین بازیکنی برای تیم ملی یک موهبت است.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد:

حالا که اولین پیروزی صعود ما به جام جهانی را قطعی و مسجل می‌کند، باید با همین دست فرمان پیش برویم و با پیروزی بر عراق صعودی زودهنگام را جشن بگیریم. اما اشاره می‌کنم به موضوعی که از بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مطرح شد و آن هم بالا رفتن سطح توقع از تیم ملی در جام جهانی است. فکر می‌کنم فوتبال ایران به جایی رسیده است که هدف‌گذاری آن رسیدن به جام جهانی نباشد، بلکه هدف‌گذاری باید صعود از مرحله گروهی این مسابقات باشد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان ساخت:

فوتبال ایران چنین ظرفیتی را دارد و امیدوارم فدراسیون فوتبال با برنامه‌های جامع و عملیاتی که تدوین می‌کند، شرایط صعود تیم ملی را از مرحله گروهی مسابقات به مرحله حذفی فراهم کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مصطفی قنبرپور وحید امیری فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ تقابل اوسمار ویرا و ژوزه مورایس

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری موسوم به ال کلاسیکوی ایران. سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر 52 امتیازی هستند و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند. سپاهان هم با 45 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و کورسوی امیدی برای حفظ اندک شانس قهرمانی دارد. تساوی در این بازی، بیش از همه جواد نکونام و استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. این دیدار نخستین بازی بعد از اعلام خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، است. مهمترین غایب بازی، همچنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس، محسوب می‌شود. در سوی مقابل، اما مصدومان سپاهان در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی کلاسیک فوتبال ایران رقم می‌خورد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: پرسپولیس - سپاهان

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: بیژن حیدری | کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی | ناظر: رضا سخندان

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی